eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKto odpowiada za włamanie na konto? Bank przegrywa w sądzieRe: Kto odpowiada za włamanie na konto? Bank przegrywa w sądzie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin3!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.ne
    ws.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for
    -mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    References: <9...@g...com><o9kfnb$s71$1@node
    2.news.atman.pl>
    <m...@p...waw.pl><58becb24$0$15195$65785112@news.neostrada.pl><m
    3efy1w414.fsf@pm.waw.pl>
    <58c6cb0d$0$647$65785112@news.neostrada.pl><m...@p...waw.pl><58c
    7c32d$0$5162$65785112@news.neostrada.pl> <m...@p...waw.pl>
    In-Reply-To: <m...@p...waw.pl>
    Subject: Re: Kto odpowiada za włamanie na konto? Bank przegrywa w sądzie
    Date: Wed, 15 Mar 2017 18:21:26 +0100
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
    Lines: 54
    Message-ID: <58c97819$0$5154$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.30.242.193
    X-Trace: 1489598490 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 5154 83.30.242.193:53126
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:630034
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Krzysztof Halasa" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:m...@p...waw.pl...
    "J.F." <j...@p...onet.pl> writes:
    >>>Jak to było? 1000 zł * liczba czeków przez 24 godziny od momentu
    >>>zastrzeżenia (w tym samym oddziale)? A może 48 godzin, nie
    >>>pamiętam.
    >>>Alternatywnie, 300 zł na poczcie.
    >> Ale czy tak od razu zauwazy brak ksiazeczki. Albo czy codziennie
    >> liczy
    >> w niej czeki :-)
    >Ale wtedy mniejszy, że się tak wyrażę, "zysk".

    Ale kwestia odpowiedzialnosci klienta za niefrasobliwosc podobna.

    A nie mozna czeku na wyzsza kwote wypisac ?

    Nawet jak nie wyplaca gotowki od reki, to sprobowac na konto wplacic
    ... zalozone na slupa.

    >[DO]
    >> I mowisz, ze nie da sie podstawic podobnej osoby ?
    >> Szczegolnie, jak zdjecie sprzed 10 lat ...
    >Dlatego to jest ryzyko banku. Tzn. klienta także, bo jak później
    >udowodnić, że nie jest wielbłądem. Zwłaszcza, gdy nagranie z CCTV
    >"ulegnie zniszczeniu".

    Wiecznie nagran nie przechowuja.
    Choc fotki przy wiekszych transakcjach by mogli.

    >>>> Ale sytuacja gdy biore nowa umowe z nowym numerem, a stara wygasa
    >>>> juz chyba jest w miare normalna.
    >>> Tak, ale wtedy trzeba zmienić numer w banku wcześniej. Albo
    >>> oddział
    >>> itp.
    >> No to dzwonisz, zmieniasz, i banku to nie dziwi :-)
    >Ale wtedy dzwonię ze starego numeru.

    Hm, skoro mam juz nowy numer ... a stary juz niekoniecznie ...

    >>> Możliwości są. Zawsze można się pofatygować osobiście do oddziału,
    >>> każdy bank działający w Polsce ma tu chyba oddział?
    >> A tam "nie wyplacamy na dowod, wyplacacamy na haslo" :-)
    >Kto mówi o wypłacie - chodzi tylko o formalności.
    >Wypłaty na hasło to chyba nigdzie w oddziale nie ma. Bez hasła, gdy
    >obie
    >strony się znają, łatwiej.

    A tam to samo "dowod nie jest wystarczajacym potwierdzeniem
    tozsamosci, prosze podac umowione haslo " :-)

    W sumie ... mozna by jeszcze na odcisk palca.

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1