  • Data: 2012-03-30 11:22:06
    Temat: Re: Lokata ze 100 tys - ile odsetek
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Waldek" jl3shj$j1g$...@n...news.atman.pl

    > Jak to o czym ? - co w BANKACH piszczy -- [ raczej nie bieda ]

    A nie o podatkach od złudzeń?

    > Na pl.soc.religia bedzie IMO odpowiednio i 'trendy' pisac o KRK
    > - zapewne znajdziesz tam godnych dyskutantow

    Ci dyskutanci to w znacznej mierze Rycerstwo KRK -- tępi do przesady.
    Emitel pisze 8, jadryś twierdzi, że 10.
    Ja mówię, że DVB-T to atrakcja dla wsi, jadryś temu zaprzecza,
    twierdzi, że odbiera DVB-T, po czym wyjaśnia, że mieszka na wsi.
    O wiele lepiej rozmawiać z kotem czy z psem, niż tymi dyskutantami.

    Inny (u2) wyzywa mnie od żydów -- i nie wiem ani tego, co w tym
    złego, że ktoś jest żydem, ani tego, co we mnie żydowskiego.
    Wiem tylko, że Rydzyk to antysemita.

    > ==========================================
    > pl.biznes.banki -- to IMO niezbyt odpowiednie miejsce
    > do prowadzenia prywatnej krucjaty.
    > ==========================================

    A jaką tu krucjatę można prowadzić? Państwową?

    > Zaloz BLOGA i zacznij zarabiac -- [jak premierowna ]

    Potrzebuję zdrowia, nie zarobków z bloga.
    Cwaniactwo z KRK chce moich zarobków z bloga.

    > - nie watpie ze znajda sie chetni wesprzec
    > twoj jednosobowy kosciol licznymi datkami ;)

    Wiara czyni cuda -- jednak żadna wiara nie potrafi złamać moich marzeń.
    Nie zamierzam dać się pokonać. Tak naprawdę celem KRK nie jest władza
    dla władzy, ale oderwanie ludzi od Boga -- władza, pieniądze, seks
    z dziećmi itp. wartości, o które walczy KRK to tylko środki służące
    osiągnięciu celu jakim jest upodlenie ludzi. Jeśli stanę się takim
    jak duchowni KRK, lub gorszym od nich, duchowni osiągną swój cel.
    Co z tego, że będę ,,potężny'' czy ,,bogaty''? Ja chcę wygrać, nie
    przegrać.

    -=-

    Banki? Templariusze byli bankierami. Potęgę dały im pieniądze,
    ale te same pieniądze stały się przyczyną ich klęski.

    -=-

    Kilkaset lat temu papieże mieli silne armie krzyżowców -- Krzyżaków,
    Templariuszy, Joannitów... Kilkadziesiąt lat temu mieli Hitlera
    i Mussoliniego z ich armiami, teraz raczej maja tylko swoją
    przebiegłość, która czyni ich ,,cwaniakami z miodem w uszach''.

    Ot -- i cała potęga KRK.

    Już dziś słychać, że papież jest tylko marionetkowym władcą, że
    KRK opanowały organizacje takie, jak Opus Dei, że JPII był
    uzależniony od władców tych organizacji do tego stopnia, iż
    wykonywał polecenia tychże władców...

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'