    From: xbartx <b...@h...net>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Moje testy karty internetowej bez plastiku BZWK
    Date: Tue, 11 Jan 2011 09:36:03 +0000 (UTC)

    Dnia Tue, 11 Jan 2011 09:36:14 +0100, neoniusz napisał(a):

    > Moze ta karta po prostu nie ma minusow :D
    >
    > Ja od alioru dostalem (...)

    Według mnie bardziej użyteczne są opinie w których ktoś wytyka minusy.
    Dlaczego? Wtedy bardziej jesteśmy w stanie ocenić czy dana usługa/rzecz
    etc będzie nam pasować czy nie. Wiadomo, że dużo ludzi piszę często
    pozytywnie aby utwierdzić i ugruntować swój wybór a nie dlatego, że
    rzeczywiście dana usługa lub rzecz jest aż tak dobra i bezkonkurencyjna.
    A czasami piszą tak, bo ktoś im zwyczajnie płaci.
    Sprawa druga to trzeba też umieć odróżnić sytuacje przypadkowe i
    jednostkowe np. tak jak w większości Twoich przypadków od sytuacji, które
    są np standardową praktyką banku etc. Oczywiście nie umniejsza to faktu,
    że Twoje doświadczenia są jak najbardziej cenną wiedzą, ale jakiś
    ogólnych wniosków na ich podstawie to bym raczej nie wyciągał.
    Jak to kiedyś dobrze powiedział S. Lem: "Dopóki nie skorzystałem z
    Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów."

    --
    xbartx