    From: "swen" <n...@n...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Multi -- ZONK!!!
    Date: Sat, 5 Jul 2008 16:22:28 +0100

    > Nie. Jakbyś to uzasadnił: "nie podobają mi się takie opłaty, więc
    > zamykam", to nikt by słowa nie rzekł. A Ty zacząłeś udowadniać, do
    > spółki ze swenem, że bank bezczelny, złodziejski, że opłata jest
    > nielogiczna, nieuzasadniona to, tamto. Nikt się nie czepia
    > Twojego zamykania. Czepiają się Twojego _uzasadnienia_.

    Bo pobrana oplata za SPARWDZENIE SALDA jest 100% nieuzasadniona i moim
    zdaniem to beszczelne zlodziejstwo banku!
    Dla ciebie to 1zl czy 3zl... ale dla banku przy sprawdzaniu salda dziennie
    przez powiedzmy 10 000 klientow to juz 10000zl!!! Jest roznica? Banki
    miesiecznie maja miliony za wlasnie takie "uslugi" pomysl przez chwile o ile
    wiecej pieniedzy mieli by ludzie gdyby nie zlodziejskie praktyki bankow?