eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMulti -- ZONK!!!Re: Multi -- ZONK!!!
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: Wwieslaw <u...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Multi -- ZONK!!!
    Date: Sat, 05 Jul 2008 18:04:48 +0200
    Organization: Onet.pl
    Lines: 31
    Message-ID: <g4o61f$90j$1@news.onet.pl>
    References: <g4bprm$9l6$1@inews.gazeta.pl> <g4djda$hqk$1@news.onet.pl>
    <x%tak.96810$zs1.19731@newsfe28.ams2> <g4duvn$17a8$1@opal.icpnet.pl>
    <Plvak.169886$Ek2.68576@newsfe17.ams2> <g4e4m0$1gpq$1@opal.icpnet.pl>
    <g4e7u9$lru$1@inews.gazeta.pl> <g4ebpl$crt$1@news.onet.pl>
    <g4ee36$4sk$2@achot.icm.edu.pl> <g4egbq$uea$1@news.onet.pl>
    <DzOak.226457$M63.162372@newsfe13.ams2>
    <g4j8ue$t8f$1@nemesis.news.neostrada.pl> <g4jrkd$si1$1@achot.icm.edu.pl>
    <g4knoo$5ab$1@atlantis.news.neostrada.pl> <g4l96f$evf$1@achot.icm.edu.pl>
    <g4ljk0$d0e$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <s1ubk.178606$NN3.148335@newsfe08.ams2>
    <g4ndor$l8e$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <c5Ibk.233499$M63.134736@newsfe13.ams2> <g4nr52$t5g$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: c212-217.icpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1215273839 9235 85.221.212.217 (5 Jul 2008 16:03:59 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...onet.pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 5 Jul 2008 16:03:59 +0000 (UTC)
    X-Sender: VEMEE3bG8dpSK/hRA5jp1A==
    In-Reply-To: <g4nr52$t5g$1@inews.gazeta.pl>
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.12 (Windows/20080213)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:450461
    [ ukryj nagłówki ]

    Eneuel Leszek Ciszewski wrote:
    > I własnie chodzi o coś takiego -- aby człowiek świadomie podejmował decyzję.
    > Tłumaczenie (usilnie przez niektórych podejmowane) się zawartością TOiP jest
    > nietrafione, albowiem nikt o zdrowych zmysłach nie spodziewa się takiej opłaty.
    >
    > Wspomniany WBK nie ma wpłatomatów -- wpłaca się surowce wtórne do kasy,
    > a kasjerka za freeko udziela informacji (niejako mimochodem) o stanie salda.

    Ale wspomniany WBK pobiera 1pln za sprawdzenie salda w bankomacie :)
    Oprocz tego udostepnia bezplatna mozliwosc sprawdzenia salda przez siec,
    pytanie w okienku itd.

    > Obsługa jest potrzebna do czegoś innego. Właśnie do tego, aby pomóc, aby
    > zwrócić uwagę na pułapki (często nieświadomie zastawione) aby doradzić
    > tak, żeby klient był zadowolony z obsługi i podpowiedzi.
    To by bylo dzialanie na szkode banku, skoro bank te pulapki swiadomie
    ustawil. A pracownik nie moze dzialac na szkode pracodawcy :)

    > Czyż sprawdzanie zawartości portfela z kartami lub dokumentami nie jest
    > powszechną czynnością? IMO każdy to czyni wielokrotnie w ciągu każdego
    > dnia, często nawet podświadomie.
    >
    >> bank musi to udostepnic komp-letnie darmo!!!
    >
    > Raczej ;) tak. :)

    I udostepnia. Ale nie wszystkimi kanalami. Niemniej mozna to zrobic gratis.



    Wieslaw

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1