    From: "GreG" <g...@n...wp.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: NERWY w oddziale PKO BP
    Date: Sat, 12 Apr 2003 11:35:14 +0200

    Użytkownik "ania" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:b786o5$mgh$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Różne są jak zapewne wiesz systemy informatyczne w bankach, różne systemy
    > obsługi klientów. Zacznij się dobijać na przykład do banku włoskiego gdy tam
    > jest przerwa obiadowa - no bo ci się chce, akurat w tym momencie ty MUSISZ
    > wpłacić pieniądze. Stań pod drzwiami i zacznij krzyczeć, że to wszystko źle
    > zorganizowane. :-)

    Odwracasz uwage od podstawowego problemu jakim jest olewanie przez bank
    swoich klientow. I moze jest to wina kierowniczki (na ktora sie nikt nie
    poskarzy, bo jak widze wiekszosc osob w tym watku "nie widzi w staniu w
    gigantycznej kolejce zadnego problemu), a moze samego prezesa, ktory nie
    ma czasu na pierdoly, bo i tak swoje zarobi.
    Facet nie dobija sie do banku przed 8 albo po 18. Jest bardzo zle obslugiwany.
    Aaaale wariat. Nalezy mu sie lekcja polskiej pokory.

    > Nie wiem skąd w głowach wielu osób to przekonanie, że im się wszystko o czym
    > sobie tylko pomyślą należy.

    A ja wiem skad w POlsce przekonanie, ze sie nic nie nalezy mimo, ze sie za to
    placi.

    > Skąd przekonanie, że 2 osoby które siedzą nie w kasie nic nie robią.

    Moze klient widzial, w przeciwienstwie do Ciebie...?

    > Oczywiste jest, że klient w banku jako instytucji świadczącej usługi jest
    > najważniejszy, że powinno się dbać o jego interesy, ale...dla bogatszych
    > osobny pokój i pięterko, dla biedniejszych czasem kolejka. Tak jest
    > wszędzie.

    Pobudka. W dobrych instytucjach jest tak, ze mniejsi klienci maja dobrze, a
    lepsi jeszcze lepiej.

    > Zreformujmy pocztę. Wpadajmy tam i rzucajmy listy wraz z pieniędzmi na
    > podłogę, bo nam się nie chce losować numerków w tych piekielnych automatach
    > i stać w kolejce :-).

    Oooo, widac ze Ania z duzego miasta. Numerki sa wlasnie po to, by nie stac w
    kolejce.
    Wiem to mimo, ze we Wroclawiu takich nowosci na pocztach jeszcze nie ma :)))

    GreG