  • Data: 2003-04-12 12:49:53
    Temat: Re: NERWY w oddziale PKO BP
    Od: "GreG" <g...@n...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marek" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:b790g6$13r6$1@news.atman.pl...

    > Nie widze, o tym czy jakis oddział dostanie dodatkowe etaty decyduje
    > centrala (jak juz napisałem), jak by było inaczej w tym oddziale pracowała
    > by polowa znajomych i rodziny pani kierownik (biorąc pod uwage spore
    > bezrobocie w małej miescinie) i nie było by problemów z brakiem panienek w
    > okienkach:)

    Ha, no zapewne jest tak, ze jesli cenrali zalezy na dobrym funkcjonowaniu
    placowek, to powinna ona uwzgledniac wnioski, spostrzezenia, propozycje
    osob sprawujacych nadzor nad placowka.
    I teraz:
    1) albo pani kierownik ma gleboko sprawy placowki jej podleglej i jedyne
    co robi to pije kawe i podpisuje dokumenty - pomoze skarga, ale trzeba
    ja jednak zlozyc a nie sluchac "niewymagajacych", ktorzy albo sie dziwia,
    albo odwracaja kota ogonem.
    2) albo pani kierownik to dusza czlowiek, ktora chce jak najlepiej dla
    klientow podleglej placowki, ale nie ma sily na zlo panujace na samej
    decyzyjnej gorze - nalezy wspolczuc mieszkancom miejscowosci, gdzie stoi
    nieszczesna PKOBP, a zwlaszcza bezsilnej i atakowanej pani kierownik.

    > co nie zmienia faktu, ze faktycznie najwazniejszy dla banku jest klient, ale
    > to jeszcze go nie upowaznia do takiego zachowania

    Zgadzam sie - nie upowaznia.

    GreG