  • Data: 2003-12-11 07:53:38
    Temat: Re: Nowa TOiP w Lukasie
    Od: "bwwald" <b...@w...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    napisał w wiadomości news:br78t7$97o$1@news.onet.pl...
    > No i czego to dowodzi?
    > Jesli mialoby tak dzialac 60% klientow - to mozna sie zastanawwiac nad tym
    > rozwiazaniem, ale jesli problem dotyczy promila "nawiedzonych" ;) to chyba
    > gra warta swieczki, nie?

    Dla promila gra nie jest warta swieczki. A dlaczego nie 10% lub 20%. Zauwaz,
    ze ja rozwazam konta internetowe, a klienci je posiadajacy to nie starsze
    panie (nikogo nie urazajac), ktore wybieraja pieniadze w kasie PKO BP SA, bo
    "boja" sie karty bankomatowej.

    > Ja tam jesli bede utrzymywal to konto - to spokojnie zaplace to zlotowke i
    > tyle. I podejrzewam, ze tak bedzie wiekszosc dzialala.

    Mi ta zlotowka tez nie przeszkadza lecz nadal nie rozumiem logiki banku.
    Niech wprowadza od prowadzenia, lub ulge od salda ale nie od obrotow.

    > Mnie sie wydaje, ze to raczej jest robione, bo polacy uzywaja kart glowne
    do
    > wylaty z bankomatu...

    Dobrze sie Tobie wydaje :)

    > A gdzie bedziesz mial to drugie konto? w mBanku czy VW?

    mam i tu i tu :P

    > A jak tam wprowadza
    > oplaty podobne, to co? ;)

    Mam nadzieje, ze nie zrobia identycznej glupoty (mozliwosc oscylatora).
    Przeciez w tym przypadku nic nie musialbym zrobic, bo oscylator juz by
    dzialal :) Oplaty owszem, ale nie takie, ktore z mojej strony obracaja sie
    przeciwko bankowi :(
    Ty Amra jednak traktujesz banki jako instytucje charytatywne (przynajmniej
    dla niektorych klientow)

    > ? Nie pamietam - przypomnij

    Poszukaj ;) (hint SFI)

    > Jesli zaliuczasz sie do ok 7 (czy 20%) klientow dochodowych to ok - ale
    > zauwaz, ze nie jestes jedynym klientem tego banku...
    > Jakos nie mozesz tego pojac ;)

    To jeszcze ktos ma tam konto oprocz mnie??? ;)))))

    > Probujesz powiedziec, ze wiekszosc klientow Lukasa ma konto PRO i za nie
    nie
    > placi?

    Tylko tyle, ze wiekszosc klientow konta PRO za nie nie placi i placic nie
    bedzie. To chce powiedziec.

    > Mysle, ze sie nie rozumiemy.
    > Ja wychodze z zalozenia nie pojedynczego klienta (jak ty to robisz), tylko
    > banku.

    To Ty tak robisz, bo myslisz, ze tylko jeden klient zrobi oscylator. Pomysl
    ilu klientow majacych tam lokaty zlikwiduje rachunek (PRO), bo nie beda
    chcieli robic oscylatora (troche to bez sensu), lub teraz bedzie oplacalo
    rachunki z lukasa generujac (zwykle ekonto) "ruch w interesie", bo przelewy
    nadal sa bezplatne, a pieniedzy nadal malo na koncie.

    > Twoje teorie sa niestety lipne - bo gdyby tak bylo jalkbys chcial, to nie
    > wiem jakim cudem Pekao SA albo PKO BP mialby tylu klientow... :D

    Przeanalizuj kiedy zakladano tam konta, kto je posiada (niektorzy nadal
    mysla, ze one maja gwarancje SP :)), zwroc uwage na umiejscowienie placowek,
    czas powstania tych bankow i ilosc placowek, ktore istnialy zanim powstal
    Lukas, czy mBank. Teraz porownaj stosunek klientow i przyrosty depozytow.
    Ze ja musze takie proste rzeczy tlumaczyc przyszlemu doktorowi ;)

    Podsumowujac. Rozumiem oplaty ale nie takie, ktore daja nie tylko tylna
    furtke na ich unikniecie ale rowniez w wielu przypadkach generujace straty,
    szczegolnie w przypadku klientow internetowych. W jakim procencie?
    Zobaczymy...