eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki"Nowa uniwersalna karta debetowa" do wypłat gotówki z wszystkich kont :-)Re: "Nowa uniwersalna karta debetowa" do wypłat gotówki z wszystkich kont :-)
  • Data: 2010-07-09 21:38:31
    Temat: Re: "Nowa uniwersalna karta debetowa" do wypłat gotówki z wszystkich kont :-)
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "MarekZ" <b...@a...w.pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:i1829b$jk4$...@s...cyf-kr.edu.pl...

    > O dziwo to się samo stanie, o ile tylko transakcja gotówkowa została
    > zaksięgowana wcześniej niż bezgotówkowa a jednocześnie w ramach tego
    > samego okresu rozliczeniowego.

    To był fragment dłuższej wypowiedzi, w której odnosiłem się do zasad w ING,
    w Citi i w Getinie. Potem przeredagowałem to i przez pomyłkę zostawiłem
    kawałek, który odnosił się do sposobu stosowanego w ING.

    W przypadku karty KIS to się stanie także wtedy gdy transakcja gotówkowa
    będzie późniejsza od tej bezgotówkowej, byle by była z tego samego okresu
    rozliczeniowego.

    No i już jak się tak stało to do kompletu: w Citi są zasady bardzo podobne
    do tych z Getinu, tylko jest jeszcze warunek dodatkowy: transakcje są
    szeregowane najpierw w kolejności od najniżej oprocentowanych do najwyżej, a
    dopiero później są dzielone na gotówkowe i bezgotówkowe. Spłacane są w
    pierwszej kolejności gotówkowe najniżej oprocentowane, następnie
    bezgotówkowe najniżej oprocentowane itd.