  • Data: 2015-01-15 18:18:12
    Temat: Re: Numer konta (nr rach. bankowego)
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" napisał w
    >Gdybym mi ktoś wpłacił małą kwotę -- raczej bym cieszył się
    >i nie zawracał sobie głowy szukaniem przyczyny powstania nadwyżki. :)
    >Natomiast z grubym szmalem (lub masą wpłat -- nawet/także drobnych)
    >bym był ostrożny, :) ale ZTCW raczej nie mam obowiązku liczenia
    >każdego grosza. Do tej pory nawet nie wiedziałem o prawie
    >nakazującym zwrócenie.

    Prawo jak prawo. Jak wplynie na konto z tytulem "darowizna", to skad
    masz wiedziec ze nie dla Ciebie :-)

    >IMO teraz obowiązuje ;) podobne prawo -- jeśli zobaczę wpływ
    >forsy, uznam, iż właśnie dokonano zwrotu długu. (akurat ;) co
    >do grosza zgadza się) Czy muszę gdziekolwiek zgłaszać zwrócenie
    >mi długu (nieoprocentowanego) zaciągniętego przed piętnastu
    >laty przez wuja ,,darczyńcy'' na wykończenie domu bratanka?

    15 lat temu byl obowiazek zaplacenia podatku, chyba ze kwota drobna.
    Ale sie przedawnilo.

    Dobrze by bylo jednak miec tego wuja gotowego zeznac ... no i czemu
    nazwisko wplacajacego sie nie zgadza ? :-)

    J.