eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankichwila strachu w EBRe: Oczekiwania wobec ST. (b.:Re: chwila strachu w EB)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: Robert Kois <k...@h...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Oczekiwania wobec ST. (b.:Re: chwila strachu w EB)
    Date: Wed, 17 Feb 2010 10:36:39 +0100
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 37
    Sender: k...@h...pl
    Message-ID: <16cg55jqewsee$.dlg@kojer.kojer>
    References: <hlb5of$ghn$1@news.onet.pl> <hlf6hk$p40$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <hlg4re$qss$1@news.onet.pl> <1...@k...kojer>
    <hlgb2v$b8t$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: public-gprs107689.centertel.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1266399399 5808 79.162.38.171 (17 Feb 2010 09:36:39 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 17 Feb 2010 09:36:39 +0000 (UTC)
    X-User: kojer666
    X-Antivirus: avast! (VPS 100216-1, 2010-02-16), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:518706
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Wed, 17 Feb 2010 09:57:15 +0100, bzdreg napisał(a):

    >>> Każdy sysem bankowy, który tych cech nie posiada jest *DO DUPY*. Jest
    >>> systemem stworzonym nie z myślą o wygodzie klienta, ale z myślą o
    >>> oszczędzaniu na informatykach albo chłodzeniu procesorów.
    >> I wszystko za darmo.
    >> Nie chce was rozczarować, ale systemy bankowe sa pisane po to by bank
    >> więcej zarabiał (lub spełniał wymagania stawiane przez przepisy). To co
    >> widzi klient to malutki fragment systemu, każda dodatkowa funkcjonalność
    >> kosztuje. A skoro klienci nie odchodzą (bo ważniejsze są odsetki) to po co
    >> wydawać pieniądze?
    > Czy Ty umiesz czytać?

    A ty? Ja tylko piszę, że systemy bankowe nie są niestety pisane dla wygody
    klientów a po to by pomagały zarabiać. Póki prognozowany koszt zrobienia
    dobrze klientowi będzie wyższy niż potencjalny zysk to nikt palcem nie
    ruszy.

    > Czy ja gdzieś proszę o jałmużnę?
    > Mój post nie był zarzutem. Jest stwierdzeniem pewnych oczywistości.
    > Owszem - dobry system kosztuje. Ale skoro EB zarabia mimo złego systemu
    > tyle, że stać go na "TAKIE" %, to może inny bank stać byłoby na DOBRY ST
    > przy podobnych %, jeśli przyciągnie odpowiednio dużo klientów.
    > I tędy właśnie droga: Zabierajmy swoje pieniądze z banków, które nam się
    > nie podobają.

    No przecież dokładnie o tym samym piszę. To witrak() popłakuje jaki to bank
    zły i rozdziera szaty. Jeśli niezadowoleni klienci nie zaczną głosować
    nogami to nic się nie zmieni.

    > ... a pracować w firmie, która gra z klientem nieuczciwie - jest mniej
    > moralne, niż stać pod latarnią (przynajmniej reguły są jasne) ;)

    Nie pracuję i nigdy nie pracowałem w banku.

    --
    Kojer

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1