  • Data: 2019-08-19 11:16:44
    Temat: Re: PSD2 mBank i pewnie nie tylko...
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2019-08-19, Szymon <...@w...pl> wrote:

    > Stoi przede mną iPad. Wersja oprogramowania 12.3.1. Wchodzę
    > ustawienia/kod/włącz kod/ustaw kod. Chce 4 cyfr.
    > Żądasz ode mnie, abym zaprzeczał rzeczywistości, którą widzę i czuję
    > (mam w rękach).

    Wzdech. Jak dziecku "ja mam tak, to wszyscy na świecie też".
    Jak masz stary sprzęt, o przecież Ci samoczynnie pinu nie zmienią.
    Przy którejś aktualizacji system pytał o zmianę passcode. Jak to olałeś,
    to Ci został 4-cyfrowy, którego można zmienić, ale trzeba to zrobić samemu.
    Nowe domyślnie mają 6-cyfrowy PIN.

    > Limit karty Millenium: 10.000
    > Limit przelewu Millenet: 50.000
    > Limit mobilny: 80.000 (?) - chyba, nie korzystam.

    w mBanku to 600 zł, w PKO to 3000 zł, a w Aliorze/PeKaO 10k.
    Na kartach możesz albo dużo więcej, albo tyle samo.

    Ale jak zwykle jesteś wzorcowym Polakiem, masz swoją gablotkę
    w Sevres i zakładasz, że wszyscy mają tak jak Ty. :)

    > Mam laptopa bez CD i nie mam ukrytej partycji z systemem operacyjnym.
    > Sprzęt miał wymieniany dysk i nie miał żadnego systemu w momencie kupna.

    Dobrze, uściślę: jak nie będziesz miał składaka, to na 90% będziesz miał taką
    partycję, chyba że ją sobie wyawlisz. I firmowy serwis z niej skorzysta.
    Serwisy zewnętrzne dla składaków dysponują swoimi live cd/usb z narzędziami
    diagnostycznymi, tak jak dysponują własnymi śrubokrętami.
    Dostęp do Twoich danych im w każdym razie nie jest potrzebny.

    > Było wielokrotnie.

    Nie było. Nie żyjemy w PRLu, żeby każdemu urzędnikowi było wolno wszystko
    co sobie zamarzy.

    [...]

    A dalej to mi się już odechciało.
    Za dużo anegdotek plotkarskich, a za mało Twojej własnej argumentacji.
    Do swojej argumentacji Cię nie przekonam, Ty mnie do swojej też nie,
    zwłaszcza cytatami o coca coli, czy z interii.

    Szczęściem świat zmierza w kierunku który sugeruję, że jednak mam
    rację i to mi wystarczy. Nie muszę przekonywać osobników z ciepłymi
    wspomnieniami o PRL. :)

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com