  • Data: 2010-01-03 23:28:27
    Temat: Re: Pocztowy i nowa TOiP
    Od: Michal_Ko <m...@n...org> szukaj wiadomości tego autora

    krzysztofsf pisze:

    > Zacznij korzystac. Zobaczysz.

    Że tutaj wtrące swoje 0,03 PLN...

    1. Za: http://www.krzyzowki.info/archaiczno%C5%9B%C4%87

    Krzyżówkowe definicje hasła archaiczność:

    1. [Historia] przestarzałośc, zacofanie
    2. [Historia] starodawność
    3. [Ubrania i Moda] staromodność
    4. nienowoczesność , anachroniczność
    5. zachowawczość , ortodoksyjność
    6. konserwatywność , niewspółczesność
    7. tradycjonalizm , skostniałość , skostnienie
    8. zgrzybiałość , wsteczność
    9. wstecznictwo , obskurantyzm , tradycyjność

    Wiem, że źróło nie najlepsze, ale to słowo naprawdę do kart debetowych
    nie pasuje w ogóle :) Archaicznymi możnaby w Polsce, od biedy, nazwać
    czeki. Karta debetowa jest nowoczesnym środkiem płatnicznym- a swoją
    drogą, KK powstały wcześniej niż debetówki :)

    2. Jak długo korzystasz z KK? Bo na tej grupie są ludzie, którzy już
    zdążyli przerobić ze 2 talie KK aby ostatecznie wrócić do debetówek. KK
    nie jest dla każdego- powody są jasne i oczywiste. Statystyki tego ilu
    użytkowników się zadłuża permanentnie, ilu ponosi opłatę roczną, ilu w
    ogóle nie wie do czego KK służy itp. Poza tym banki uporczywie namawiają
    do korzystania z KK kusząc programami lojalnościowymi, rabatowymi,
    cashback-iem, ubezpieczeniami i innymi cudami. Nie bez przyczyny- o ile
    mi wiadomo, nie są to instytucje charytatywne.
    Odpowiedz mi na pytanie: DLACZEGO w ramach KK można uzyskać tyle bonusów
    a do debetówek praktycznie (poza bardzo nielicznymi wyjątkami) nie?

    Odpowiedź jest prosta: KK wydaje się więcej, _prawie_ zawsze... może
    grupowi "wyjadacze wisienek" i twardziele są w stanie na KK _naprawdę_
    zyskać, ale to jest promil wszystkich użytkowników. Na całą resztę- co
    potwierdzają statystyki w sposób bardzo dobitny- działa magia
    przyznanego limitu, grace-period, idealna płynność (limity dużo wyższe
    od zarobków) i dodatkowe "korzyści" w postaci punktów, cashbacku itd. I
    spłacanie całości wyciągów nie ma wiele do rzeczy- i tak wydajesz więcej
    bo tak działa ludzka psychika. :) Ja się już o tym przekonałem, a byłem
    wieloletnim zwolennikiem płatności KK, rzecz jasna super świadomym,
    spłacającym całość i cieszącym się z GP... ;)

    --
    Michał