eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiProcedura reklamacji/zwrotu pieniedzy z platnosci kartaRe: Procedura reklamacji/zwrotu pieniedzy z platnosci karta
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news2.ipartne
    rs.pl!not-for-mail
    From: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Procedura reklamacji/zwrotu pieniedzy z platnosci karta
    Date: Tue, 04 Jan 2011 08:37:09 +0100
    Organization: GTS Energis
    Lines: 15
    Message-ID: <m...@4...com>
    References: <4d224bcf$1@news.home.net.pl>
    NNTP-Posting-Host: mail.400.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news2.ipartners.pl 1294126628 47025 217.153.148.87 (4 Jan 2011 07:37:08 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: 4 Jan 2011 07:37:08 GMT
    X-Newsreader: Forte Free Agent 3.3/32.846
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:543846
    [ ukryj nagłówki ]

    On Mon, 3 Jan 2011 23:19:56 +0100, "Papkin" <s...@s...net>
    wrote:

    >Czy kupujacy TV musi sie jakos tlumaczyc czy tylko wystarczy dobra historyjka i
    >troche sztucznych lez by ruszyc maszyne chargeback?

    Nie sądzę, żeby bank wzruszył się historią o problemach nie
    działającego TV. Do sprzedaży doszło i nie ma powodów na anulowanie
    płatności.
    To czy towar jest zgodny z umową to sprawa między sprzedawcą a
    konsumentem, a bank nie jest stroną.
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski
    (Testuję internetową kartę BZWBK)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1