  • Data: 2014-06-16 00:10:20
    Temat: Re: Rostkowski oberwał Belką
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "zarząd komplementariusza" e...@g...co

    : czytam z uwagą i zadowoleniem
    : w przeciwieństwie do krytyków eneuela których mam dość aż do wyrzygania

    Dzięki za uznanie.

    Mnie rzygać się chce od bólu w plecach.

    -=-

    () Belka -- dał półgroszówkę

    () Vincenty -- zabrał półgroszówkę

    () Szczurek -- opodatkował orzeszki i wisienki

    Belka dofinansował biedotę (przepraszam) bezpośrednio i na pewno
    w czasie ustanawiania wiadomych zaokrągleń miał świadomość tego,
    że ludziska będą to wykorzystywali. Dofinansował bezpośrednio,
    nie dając pola do popisu urzędnikom pośredniczącym w dystrybucji
    ,,wspólnych'' dóbr.

    Vincenty opodatkował co się dało, ale oDpodatkował europosłów.
    Uznał też, że czas najwyższy na zawieszenie rent i emerytur,
    czyli na zagłodzenie najsłabszych/bezbronnych ludzi.

    Szczurek ma przed sobą przyszłość.

    Tusk woli finansowanie ośrodków pomagającym nieprłnosprawnym
    niż dopłacanie rodzicom ludzi niepełnosprawnym. Ośrodek żre
    ponoć (tak mówi kobieta w TV w obecności Tuska i Tusk nie
    protestuje, więc chyba to prawda) 4 kpln miesięczne na jedno
    chore dziecko. Kobieta (matka niepełnosprawnego) chce jedynie
    najniższą płacę, czyli mniej więcej 33% tej kwoty -- Tusk odmawia.

    Czy ten obłęd nie ma końca?
    Niby Belka przywalił Vincentego, niby Tusk uległ
    Belce, ale IMO Belka móbłby młócić ;) mocniej!!!

    No i... Czy wiadome taśmy oznaczają, że mamy kandydata na nowego premiera bądź
    prezydenta RP?

    ZTCW na całym normalnym świecie tym więcej człowiek płaci podatków,
    im więcej zarabia. I bezwzględnie, i względnie/procentowo. U nas
    jednak DTusk poszedł drogą dziwną -- podatki ściąga z biedoty,
    aby dofinansować nimi bogatych pośredników dystrybuujących
    te podatki...

    -=-

    Być może nie jestem obiektywny, być może Belce zbyt wiele
    zawdzięczam (logo, i półgroszówkę) aby trzeźwo ocenić
    sytuację...

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'