  • Data: 2014-06-16 16:02:43
    Temat: Re: Rostkowski oberwał Belką
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:lniscs$ghp$...@n...news.atman.pl...
    >Ameryki nie odkrywam, ale q pamięci warto napisać o tym, jak Belka
    >uderza w Vincentego...
    > https://www.youtube.com/watch?v=FBYUVAREYjE <-- tu Vincenty krzyczy
    >A tu Vincenty kwiczy?...
    4980,_Wprost___Mamy_tasmy_kompromitujace_rzad_Tuska_
    _Sienkiewicz.html
    > Ktoś nielegalnie nagrał spotkania ministrów rządu Donalda Tuska
    > [...]

    A czy to nie odwrotnie - Belka oberwal Rostowskim ?

    Bo Rostowskiego zdjeli, Belka groszem chyba nie sypnal, czy tez sypnal
    normalnym, NBP notuje straty z uwagi spadku zlota, a po tym cudownym
    ujawnieniu ... bedzie nacisk aby to prezes NBP sie podal do dymisji
    :-)

    Zreszta juz slyszalem wersje "wazniejsze jest kto nagrywal i po co
    ujawnil".
    Poniekad racja - czy to powinno byc tak ze jakies obce sily sa w
    stanie rzad obalic kiedy im sie podoba?
    No ale tez taki rzad to powinien uwazac co gdzie mowi, albo sam sobie
    pojsc do domu :-)

    > Belka: "Moim warunkiem jest dymisja ministra".

    Ja tam nie wiem, ale w sumie to dobro kraju powinno byc prezesowi NBP
    na sercu, wiec jak rzad mowi "pomozcie", to prezes powinien
    odpowiedziec "chetnie pomoge, ale musicie poprawic co tam w rzadzie
    macie zlego".

    >Natomiast Vincentego chyba nie lubimy wszystkie, drogie siostry.
    >To, ten, który zabrał nam pół grosza, zagroził niewypłacaniem
    >rent i emerytur (próg ostrożnościowy) oraz podwyższył wiek
    >emerytalny...

    obiecac kazdemu po 100 mln najlatwiej, wydrukowac i rozdac tez latwo

    >http://emeryturazawieszenie.blogspot.com/2013/04/ro
    stowski-miesiecznie-dostaje-17-400-z.html
    >Rostowski miesięcznie dostaje 17 400 zł emerytury i 16 700 pensji
    > Co on wie o nędzy emerytów? Człowiek, który kazał nam pracować
    > do 67. roku życia, już od dwóch lat bierze bajońskie pieniądze
    > w formie emerytury, na którą odłożył sobie pracując w Wielkiej
    > Brytanii.

    Czyli nie powinnismy mu sie do portfela czepiac, skoro sam zarobil.
    Ba - mozna by rzec ze prawdziwy fachowiec, skoro mu tyle placa :-)
    A pensja krajowa ... podobne pieniadze to bierze wojt gminy ...

    >I przypomnę, że choć Vincenty zwolnił eroposłów z podatku
    >płaconego w RP, sam europosłem nie został -- i chyba już
    >nie zostanie europosłem nigdy...

    Zawsze moze sie do Korwina przylaczyc

    >Na szczęście dla mnie Korwin rośnie w siłę, ale czy on uzna
    >mnie za człowieka?

    A dlacego mialby uznac ? Przeciez on jasno mowi - najlepiej jak kazdy
    zadba o siebie sam.
    Najlepsza sluzba zdrowia to prywatna - jak zaplacisz, tak ci zrobia
    :-)

    J.