  • Data: 2014-06-17 07:28:47
    Temat: Re: Rostkowski oberwał Belką
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 17 Jun 2014 03:33:47 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski
    > "J.F." 539ef904$0$2358$6...@n...neostrada.pl
    > IMO to w ogóle nie jest ważne. Ważne jest, dlaczego na taśmie
    > nagrywał, nie na flaszkach! Taki obciach!! -- taśmy w drugiej
    > dekadzie XXI wieku!!

    te "tasmy" to mogly byc symboliczne.

    > Jakie obce? MBelka jest obcy?

    A to Belek nagrywal ?

    >>> http://emeryturazawieszenie.blogspot.com/2013/04/ros
    towski-miesiecznie-dostaje-17-400-z.html
    > A polscy emeryci i renciści nie zarobili?

    Ile zarobili, tyle im placa.

    > A JKorwinM go przygarnie?

    A czemu nie.

    > Ja bym wolał odwrotnie -- jak zrobią, to zapłacę, ale

    tego bym nie wykluczal. Ale najpierw sprawdza zdolnosc kredytowa :-)

    > jak popsują, to mnie zapłacą lub nawet pójdą do kicia.

    A jak zejdziesz bez winy lekarza ? 50% zadatku :-)

    > Na razie to ja płacę, ale niekoniecznie mnie leczą.

    A pytales sie ile to kosztuje ? :-)

    > Zaś wracając na łono ;) banków... MBelka:
    > () dał nam półgroszówkę

    Zaraz zaraz ... moze i dal pol grosza, ale zabral 19%.
    A czy przekazal z nich skladke na ZUS i NFZ ? Nie, ukradl calosc.
    Tobie to moze lepiej, bo z tych ukradzionych masz placona emeryture,
    ale mnie jeszcze nie :-)

    > Obecnie MBelka nisko stawia wiadome stopy -- dla
    > kredytobiorców dobrze, dla depozytariuszy -- niby
    > źle, ale jakoś banki zaczynają podnosić poprzeczkę mimo niskich stóp...

    Dla panstwa dobrze. Dzieki temu moze wiecej pozyczyc na wyplaty dla
    emerytow. Przynajmnniej w tej kadencji :-)

    > Wracając do pokonanego DTuska -- inny jego minister nie rozliczył się z zegarka.
    > Moim zdaniem to oburzające!!! ;) Ale czy oby nie jest tak, że prezes Kaczyński
    > nie rozliczył się z tabletu, którym wymachiwał, lansując osobę prof. Glińskiego?

    Z tabletu nie musial, chyba ze kosztowal ponad 10 tys.

    > A jeśli nawet rozliczył się z tego tabletu -- czy uwzględnił także ,,etui'' oraz
    > wszelkie płatne aplikacje?

    Spytaj lepiej o bezplatne - podatek od takich wisienek zaplacil ? :-)

    A tak w ogole ... Tusk ujawnil tasmy ?
    W najlepszym momencie - po jednych wyborach i na dlugo przed
    nastepnymi ...

    J.