  • Data: 2016-12-11 11:44:20
    Temat: Re: Sąd unieważnia kredyt frankowicza
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 11 grudnia 2016 11:13:27 UTC+1 użytkownik Wojciech Bancer napisał:>

    > A mietek co lombard ma, ma odpowiednie działy marketingu?
    > Porównujmy banki do innych, podobnej wielkości podmiotów na rynku i patrzmy
    > jak to wygląda.

    ja%20zaufania%20publicznego_tcm75-36396.pdf

    > No dobrze. Dotyczą ich dodatkowe mechanizmy prawne w zakresie obsługi. I?
    > Co to ma wspólnego z opisywanym działem marketingu? Mało jest branż, które
    > mają dodatkowe zapisy prawne?
    >
    > Że wspomnę tylko farmację, branża tytoniowa, alkoholowa.
    > Piwo *mryg* bezalkoholowe, to też oszustwo?

    Producent piwa to troszkę inaczej jak bank.
    "Państwo" gwarantuje że jak zdeponujesz kase w banku to ją odzyskasz.
    Odpwiednie państwowe instytucje nadzorują działalność bankow w celu min ochrony
    deponentow.
    Jak browar jest w kiepskiej sytuacji finansowej to pada, jak bank padnie to deponenci
    odzyskują swoje depzyty(do okreslonych limitow oczywiście) Jak ma paść duży bank to
    instytucje państwowej/europejskie/światowe nie dopuszczają do tego. DB Bank- "za duży
    by mogł upaść"
    Po to są te wszystkie regulacje, rekomendacje dla bankow itp aby Kowalski mogł tej
    instytucji ufać.
    Definicje zaufania z podał.
    I jak tokarz, mikrobiolog, operator cnc czy bibliotekarz poszli do banku bo
    potrzebowali pieniędzy na mieszkanie to raczej nie powinni doktoratu z finansów
    wcześniej robić aby nie dać sobie sprzedać wadliwego produktu bo przecież szli nie do
    Mietka a do instytucji zaufania publicznego.
    Jak idziesz do notariusza to raczej się z prawa nie doktoryzujesz tylko ufasz mu.
    Nie stawiaj na równo banków z browarami, lombardami i komisami samochodowymi.