  • Data: 2016-12-11 16:23:25
    Temat: Re: Sąd unieważnia kredyt frankowicza
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2016-12-11, Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

    [...]

    > No to co miales na mysli piszac, zewysoki wibor nie miał nic wspolnego z
    > przemianami systemowymi?

    Bo nie miał.

    > Ok, ale podwazyłes moje twierdzenie, ze ten wysoki wzrost to nie był efekt
    > przemian systemowych.
    > To czego był?

    No przecież napisałem. Był efektem działania banku centralnego,
    który podwyższał stopy procentowe, aby uniknąć przegrzania gospodarki
    i aby zwalczyć nadmierną inflację. Czy któregoś fragmentu z poprzedniej
    wypowiedzi nie zrozumiałeś?

    Zmiany systemowe to była końcówka lat 80-tych i pierwsza połowa
    lat 90-tych. A nie okres 10 lat później.

    > Znaczy moga spac spokojnie?

    Oczywiście że nie.

    > Banki zapewniały tak samo przy umowach a potem sam pisałes, ze nie
    > wiedzieli co mowili...

    Banki nikogo nie zapewniały, znowu sobie coś wmawiasz.

    Bank ma za zadanie:
    - sprawdzić zdolność kredytową
    - wypłacić gotówkę
    - zadbać o właściwe zabezpieczenie

    Nie jest jego zadaniem pouczanie klienta o ryzyku wzięcia kredytu.
    Ludzi nikt pod pistoletem nie trzyma jak Ci się decydują samodzielnie
    na wzięcie kredytu.

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com