eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiTraktowanie potencjalnego klienta przez mBank - ku przestrodze! › Re: Traktowanie potencjalnego klienta przez mBank - ku przestrodze!
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!wsisiz.edu.pl!plix.pl!newsfeed1.plix
    .pl!news-out2.kabelfoon.nl!newsfeed.kabelfoon.nl!xindi.nntp.kabelfoon.nl!198.18
    6.194.249.MISMATCH!transit3.readnews.com!news-out.readnews.com!transit4.readnew
    s.com!postnews.google.com!q14g2000vbn.googlegroups.com!not-for-mail
    From: "bradley.st" <b...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Traktowanie potencjalnego klienta przez mBank - ku przestrodze!
    Date: Tue, 23 Jun 2009 08:34:28 -0700 (PDT)
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 23
    Message-ID: <5...@q...googlegroups.com>
    References: <2...@m...googlegroups.com>
    <h1qlg2$lbj$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 208.125.245.226
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-1
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1245771268 9171 127.0.0.1 (23 Jun 2009 15:34:28 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Tue, 23 Jun 2009 15:34:28 +0000 (UTC)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: q14g2000vbn.googlegroups.com; posting-host=208.125.245.226;
    posting-account=UN1PVAoAAADUa5JvDgJnRHL92NHa6IL6
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-UserAgent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1; SV1; .NET CLR
    2.0.50727),gzip(gfe),gzip(gfe)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:491685
    [ ukryj nagłówki ]

    On 23 Cze, 09:29, "george" <g...@v...pl> wrote:
    >
    > tak swoja droga nie chcialbys chyba aby w twoim biznesie ktos opowiadal
    > regulamin "wlasnymi" slowami za kóre byc moze bedziesz odpowiadal. Moze maja
    > taki prikaz: jak to tylko mozliwe cytujcie regulami  + odsylajcie do niego.
    > W sumie nie dziwi mnie to...

    Moment, nikt nie spodziewa sie od banku odpowiedzi "wlasnymi slowami"
    na czerpanym papierze i z odrecznym podpisem prezesa.

    Ale "skopiowany marketingowy belkot nie zawierajacy zadnych odpowiedzi
    na pytania" to przesada w druga strone.

    Komus w koncu BRE placi za przeczytanie i przeanalizowanie e-maili od
    klientow oraz odpowiedzenie na zadane, konkretne pytania. Jezeli tak
    nie jest, to po co utrzymywac fikcje i np. nie wlaczyc autoodpowiedzi
    na e-maile, w stylu "Dziekujemy bla bla bla, odpowiedzi znajduja sie w
    FAQ."?

    Przynajmniej klienci nie beda mieli zludzen, ze moga sie spodziewac
    kompetentnej obslugi.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1