  • Data: 2009-01-03 17:29:41
    Temat: Re: Upadlosc konsumencka
    Od: Dannyboy <d...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Szymon pisze:

    > Nie do końca masz rację - niestety papier jest potrzebny. Raz, że na jedno
    > stanowisko przypada czesto np. 50 kandydatów i jakas wstępna selekcja być
    > musi[...]

    U mnie w firmie, każde ogłoszenie wygląda praktycznie tak samo:

    - znajomosc angielskiego
    - wyksztalcenie srednie
    Nie jest tez wymagany list motywacyjny.

    A rekrutacja sprowadza sie do tego, ze na kazde ogloszenie przychodzi np
    150 CV
    Bardzo wiele da sie powiedziec juz patrzac na CV - nie tylko jego tresc.
    Jesli jest ladnie sformatowane to od razu cos znaczy - albo wlasciciel
    zrobil je sam i sie na tym zna, albo komus to powierzyl i tez sie na tym
    zna.
    Z takich 150 odrzucane jest jakies 140 ze wzgledu na przerost tresci/
    brak tresci lub inne dziwne przyczyny.
    Reszte zaprasza sie na rozmowy - no i po pierwszej rozmowie zostaja
    prawie zawsze max 2-3 osoby, ktore sa zapraszane na druga rozmowe.
    Wyzsze wyksztalcienie na prawde NIE musi byc "jakims" kryterium selekcji.
    I naprawde nie ma absolutnie zadnego znaczenia czy ktos studia ma czy
    nie ma.

    Dodam, ze nie jest to firma rodzinna, ale bardzo duza korporacja
    notowana na jednej z europejskich gield.

    --
    pozdrawiam | best regards | saludos
    Dan the Man