  • Data: 2012-03-11 10:17:28
    Temat: Re: WBK śledzi klientke - detektyw
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Gabor <G...@b...pl> napisał(a):

    > im sie nal;erzy paragraf za ujawnienie w necie danych osombowyvch

    Prawnikiem przyznam nie jestem, ale nie wydaje mi się aby w tym przypadku
    podlegali pod jakieś paragrafy. To nie proces karny.
    Inna sprawa, że jest to skrajnie nierozsądne, bo dziewczynę, którą
    doprowadzili do utraty zdrowia, narażają na dodatkowy stres. Ale biorąc pod
    uwagę opisaną w Gazecie sytuację, Kalina z całą pewnością nie ma się czego
    wstydzić! W przeciwieństwie do tych dwóch "szacownych" instytucji.
    A tak swoją drogą założę się, że gdyby dane sztabu tych wszystkich
    anonimowych pracowitych "mróweczek" BZWBK, Aviwy i biura detektywistycznego,
    który w tym maczali paluchy, wylądowały w necie z imienia i nazwiska, wraz z
    opisem roli jaką poszczególne osoby pełniły w tym łańcuszku porażek, to rura
    by im szybciutko zmiękła.

    TOP