eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiZA CO płacić kartą inteligo w sklepie aby maksymalnie zemścić sie finansowo na banku inteligo? › Re: ZA CO płacić kartą inteligo w sklepie aby maksymalnie zemścić sie finansowo na banku inteligo?
  • Data: 2010-11-18 23:43:27
    Temat: Re: ZA CO płacić kartą inteligo w sklepie aby maksymalnie zemścić sie finansowo na banku inteligo?
    Od: "witrak()" <w...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

    Michal wrote:
    > W dniu 18.11.2010 17:56, Eneuel Leszek Ciszewski pisze:
    > Oczywiście- o ile rozpisujesz się na temat koszul za 2 złote,
    > przelewania pieniędzy czy nawet swojej chorobie płuc (z całym
    > szacunkiem dla Ciebie), nie przeszkadza mi to w żaden sposób a
    > jest nawet momentami zabawne (o ile taki masz zamiar)
    > Natomiast "jadąc" po autorytetach- tych prawdziwych, znaczących
    > wiele dla milionów ludzi- licz się z tym, że komuś może się to
    > zwyczajnie nie spodobać. Ja jestem jedną z tych osób.

    > Michał

    Michale,
    Jeżeli nie odpowiadają Ci wywody kogokolwiek na liście, to
    oczywiście (oprócz prawa do nieczytania) możesz skorzystać z
    okazji i wygenerować flame (co najwyraźniej zacząłeś robić).

    Natomiast jeżeli chcesz, aby to dotyczyło określonej tematyki, np.
    religii, to wydaje mi się, że są odpowiedniejsze listy do tego
    celu (że wspomnę tylko o pl.soc.religia), gdzie znajdziesz sobie
    znakomitych adwersarzy, bez ryzyka uznania Twojego zachowania za
    nieuprzejme, czy wręcz godne trolla.

    Zwracam Ci jednak uwagę, że dyskutowanie tych tematów (łącznie z
    problematyką tzw. autorytetów itp. itd.) nie należy do profilu tej
    listy.
    Inni uczestnicy (pomijam niektóych, z brakami w wychowaniu) raczej
    nie polemizują z Eneuelem poza tematyką zgodną z profilem listy,
    niezależnie od tego, co myślą o przyczynach jego okresowych
    wybuchów elokwencji w określonych zagadnieniach.

    Pozdr.

    witrak()