eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiZA CO płacić kartą inteligo w sklepie aby maksymalnie zemścić sie finansowo na banku inteligo? › Re: ZA CO płacić kartą inteligo w sklepie aby maksymalnie zemścić sie finansowo na banku inteligo?
  • Data: 2010-11-19 00:45:53
    Temat: Re: ZA CO płacić kartą inteligo w sklepie aby maksymalnie zemścić sie finansowo na banku inteligo?
    Od: Michal <n...@n...org> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 19.11.2010 00:43, witrak() pisze:

    > Michale,
    > Jeżeli nie odpowiadają Ci wywody kogokolwiek na liście, to
    > oczywiście (oprócz prawa do nieczytania) możesz skorzystać z
    > okazji i wygenerować flame (co najwyraźniej zacząłeś robić).

    Bez przesady- na pewno nie mam zamiaru przeradzać tego w jakikolwiek
    flame- napisałem przecież, że dalsza dyskusja z Nim ma średni sens
    (przynajmniej na ten temat). Natomiast wolę nie przechodzić do porządku
    dziennego ( i do archiwum newsów ) z beztroskimi stwierdzeniami jakie
    kolega Leszek zafundował 2 posty wyżej.

    > Natomiast jeżeli chcesz, aby to dotyczyło określonej tematyki, np.
    > religii, to wydaje mi się, że są odpowiedniejsze listy do tego
    > celu (że wspomnę tylko o pl.soc.religia), gdzie znajdziesz sobie
    > znakomitych adwersarzy, bez ryzyka uznania Twojego zachowania za
    > nieuprzejme, czy wręcz godne trolla.
    >
    > Zwracam Ci jednak uwagę, że dyskutowanie tych tematów (łącznie z
    > problematyką tzw. autorytetów itp. itd.) nie należy do profilu tej
    > listy.

    Widzisz- netykieta netykietą, sam dobrze pamiętam wręcz początki
    polskiego usenetu, dobre kilkanaście lat temu. Faktycznie wtedy to miało
    spore znaczenie. Śmiem twierdzić, że w dobie stałych super szybkich (jak
    na zwykłe newsy tekstowe) łącz, jeden czy dwa posty więcej w ramach OT
    to już nie taki problem jak kiedyś. Tym niemniej- faktycznie, jest to OT
    i należy się temu szybki koniec- raczej nie odpowiem już na jego
    ewentualną odpowiedź.

    I chociaż przepraszam jeśli poczułeś się urażony, to
    ostatecznie- prawo do nie czytania przysługuje każdemu, nie tylko mnie :)
    Poza tym jak to jest, że on ma prawo się rozpisywać o pierdołach i
    obrażać znanych i cenionych ludzi, a ja nie mam prawa na to zareagować?

    > Inni uczestnicy (pomijam niektóych, z brakami w wychowaniu) raczej
    > nie polemizują z Eneuelem poza tematyką zgodną z profilem listy,

    Co nie zmienia faktu, że nie podoba mi się, że rzuca na prawo i lewo
    teksty obraźliwe i bardzo wątpliwej jakości i w dobie szybkich stałych
    łącz jeden ekstra post reagujący na takie bzdury nie jest wg mnie czymś
    bardzo złym... Ktoś to kiedyś może przeczytać i miło by było równie
    dobrze temu komuś, za 200 lat ;), przeczytać polemikę a nie tylko luźno
    rzucane bzdury.

    Nie, żeby JP II był dla mnie autorytetem ponad wszystko, ale nie
    ukrywam, że bardzo ceniłem tę właśnie osobę- równie dobrze mógłbym się
    obruszyć na pisanie, że Elvis był kiepskim artystą, Pavarotti nie umiał
    śpiewać, a (żeby było w temacie) Citi ma korzystne kursy przeliczeniowe
    przy płatnościach kartami :)

    Michał