eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiZA CO płacić kartą inteligo w sklepie aby maksymalnie zemścić sie finansowo na banku inteligo? › Re: ZA CO płacić kartą inteligo w sklepie aby maksymalnie zemścić sie finansowo na banku inteligo?
  • Data: 2010-11-18 22:14:16
    Temat: Re: ZA CO płacić kartą inteligo w sklepie aby maksymalnie zemścić sie finansowo na banku inteligo?
    Od: Michal <n...@n...org> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 18.11.2010 17:56, Eneuel Leszek Ciszewski pisze:

    > : Jakieś dowody na to twierdzenie, Leszku, czy należy to uznać za
    > kolejne psychotyczne wywody?
    >
    > Dowody oczywiście mogę przedstawić, ale najpierw może napisz, co to
    > są ,,psychotyczne wywody'' i co to znaczy ,,kolejne''?

    Możesz przedstawić- pięknie, czekam zatem na nie. Ewentualnie dla
    purysty językowego (albo głowa już nie ta?) mam wersję mniej czytelną,
    ale daleko bardziej poprawną: Ach Leszku, skoro możesz przedstawić
    dowody, uczyń to! Wyczekuję ich prezentacji z niecierpliwością.

    Sprawdź sobie definicję psychozy, gdziekolwiek. Twoje wypowiedzi na
    usenecie niestety nie wyglądają do końca "normalnie", ja na to wiele
    poradzić niestety nie mogę. Istnieją za to całkiem dobre i skuteczne
    lekarstwa na tego typu zaburzenia, dostępne u specjalistów.

    Oczywiście- o ile rozpisujesz się na temat koszul za 2 złote,
    przelewania pieniędzy czy nawet swojej chorobie płuc (z całym szacunkiem
    dla Ciebie), nie przeszkadza mi to w żaden sposób a jest nawet momentami
    zabawne (o ile taki masz zamiar)
    Natomiast "jadąc" po autorytetach- tych prawdziwych, znaczących wiele
    dla milionów ludzi- licz się z tym, że komuś może się to zwyczajnie nie
    spodobać. Ja jestem jedną z tych osób.

    > BTW -- Twoja wypowiedź wskazuje na Twoją nieumiejętność wypowiadania się.

    No już napisałeś wyżej, że trzeba do Ciebie kredkami, głośno i wyraźnie,
    żebyś zrozumiał.

    > Co poniższe ma znaczyć?
    >
    > Jakieś dowody na to twierdzenie

    Jest to równoważnik zdania o charakterze pytającym. Nie został
    popełniony żaden błąd językowy w tym przypadku, a jeśli nawet to nie
    udawaj, że nie rozumiesz tego pytania i jego treści.

    > Ja bym wolał tutaj -- oczywiście. :)

    Oczywiście tutaj.

    > Słownik (PWN -- SJP i SWO) nie zna tego słowa.
    > Wikipedia mówi o ,,zaburzeniach psychotycznych''.
    > Możesz wyjaśnić, o co Ci KONKRETNIE chodzi? :)

    Pisząc że JP II nauczał "braku szacunku do człowieka" to tak samo jak
    napisać, że Donald Tusk jest czarnoskóry a Polbank jest bankiem
    niemieckim. Oczywiście- można, ale nie 100 razy i przy każdej możliwej
    okazji. :)

    > JPII uczy, że człowiek potrzebuje nie jednego wykładu, choćby i bardzo
    > dobrze
    > przygotowanego, ale ,,wlewania'' nauki jak do potłuczonego naczynia, z
    > którego
    > ta nauka stale wypływa szczelinami.

    Gdzie tu "brak szacunku" konkretnie? A poza tym może nauczanie JP II ma
    szerszy kontekst, hm?

    > Moja obserwacja potwierdza słuszność tej teorii -- stosowanej przez JPII.

    Wybacz, ale Twoja obserwacja naprawdę nie jest żadnym dowodem :)

    > Ja jestem wychowankiem tego Kościoła (i Kościoła rzymskokatolickiego,
    > i Kościoła JPII) więc korzystam z tego, czego nauczono mnie w tych
    > Kościołach.
    > (na przykład ze sposobu prezentowania swoich myśli)

    Mam wrażenie, że ta dyskusja nie ma jednak większego sensu. Już może
    lepiej opisuj koszuje po 2 złote, ciekawsze to i rozsądniejsze...

    Michał