    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Wed, 18 Dec 2019 06:18:00 -0800 (PST)
    Subject: Re: Zmiana mBank Intensive na Pekao Świat Premium?
    From: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu środa, 18 grudnia 2019 14:46:55 UTC+1 użytkownik Stiwi napisał:
> [...]
    banków, które mam, również o tym, co sprawdzałem - w kontekście darmowości i jej
    warunków oraz ST (ew. apki).

    > [...]
    >
    > Alior Kantor mam, jak dla mnie najlepsza karta dla tych co zarabiają w EUR. Można
    bez obaw płacić wszędzie na świecie, nawet w Polsce, oczywiście uważając na DCC.
    Kursy bezpośrednie MC. Już się kiedyś chyba co do tego zgodziliśmy jak założyłem
    wątek o nowej ich wielowalutowej karcie.

    Hmm, ja na pewno napisałem, że N26 jest lepsze.
    Załóż, warto.
    Możesz z mojego linku polecającego ;)
    https://n26.com/r/dawidr0508

    A sam alior kantor spokojnie do płacenia rachunków wystarczy.
    Na reklamy w ST - adBlock (ja używam Nano Adblocker w firefox).

    > Citi mam, to świetny bank dla Polaków za granicą ze względu na bezpłatne i
    natychmiastowe wewnętrzne przelewy CGT. Gold i tak wiele poza limitami transakcji nie
    wnosi. Co innego CPC i ich MC Elite World.

    Hmm, gold ma większe limity?
    Wg TOiP wszystkie konta mają 100k przez internet.
    A to, jakie citi jest ogarnięte, pokazuje to, że ja mogłem sobie ustawić w ST limit
    200k... ;>
    Więc gold rzeczywiście nic nie daje - ew. większą premię za polecenia klienta (ale i
    trudniejsze warunki - teraz jest fajna promka citi priority - 600zł w sumie dla
    polecanego i polecającego - a jedyny warunek to 100k ping-pong w miesiąc, ktoś się
    tam chyba pomylił i za bardzo uprościł warunki, więc pewnie kolejnej takiej edycji
    już nie będzie - ale mam nadzieję, że 1200zł wpadnie za nic ;)

    A ten private client - to co niby takiego wspaniałego ma ta ich DEBETÓWKA mc world
    elite? Bo kredytówka ma chociaż bezprowizyjne płatności zagraniczne.
    Zresztą jak ktoś ma 3M do ulokowania albo 330zł do odżałowania co miesiąc (może się
    opłaci) to nie trzeba być nikim specjalnym, by takie konto założyć (i jeszcze 7k za
    polecenie dostać - tyle że trzeba mieć te 3M ;)

    > O Millenium nie wiem nic poza tym że kiedyś chyba jako jedyni w Polsce wydawali
    karty Amexa.

    Już nie wydają.
    Ale bank ogólnie przyjemny i też sporo łatwych promocji robią.