    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Wed, 18 Dec 2019 12:42:47 -0800 (PST)
    Subject: Re: Zmiana mBank Intensive na Pekao Świat Premium?
    From: Stiwi <s...@h...com>

    On Wednesday, December 18, 2019 at 8:26:06 PM UTC+1, Alf/red/ wrote:
    > Aż wyłączyłem adblocka i połaziłem po ST mBanku (starym). Nie widzę
    > żadnych fajerwerków. Jedyne co, to czasem wiadomości są przysłaniane na
    > 5 sekund jakimiś bombkami. Ale tak samo jest z blokerem.
    > A na liście kart, pod kredytówką widzę "Zwiększ limit karty kredytowej o
    > 6100 PLN".
    [...]

    Ty tak na serio?
    Logowanie: pop-up: "czy byłeś grzeczny w tym roku?" Nachalna reklama kredytu
    gotówkowego.

    Lewy górny róg po zalogowaniu: "Tniemy prowizję nawet do zera na pierwszy kredyt
    gotówkowy". Jak przypadkowo w to klikniesz, to nie da się wrócić... "strona nie
    istnieje. Ok zrezygnowałem, nie chce tego kredytu, w który przypadkowo kliknąłem.
    Ponowne strona główna i znowu nachalność: "nie rezygnuj tak szybko" na dole i w
    wiadomościach po prawej na górze.

    Rachunków po zalogowaniu widzę 2 z 5, kiedyś zawsze były wszystkie na głównej
    stronie. Za to w tym zestawieniu brakujących kont na dole ponownie nachalna reklama
    "przed Tobą pierwszy kredyt? Kliknij....". Nie no masakra.

    Największy problem to taki, że tej nachalności nie da się wyłączyć. A jak chce
    podnieść limit na karcie u "opiekuna" w ramach tych nachalnych ofert to nie da rady.
    Może dlatego że mam kartę MC Gold, chyba tylko dla byłych posiadaczy Multibanku, za
    którą chociaż płacę 240 zł rocznie, to zwracają 20 zł co miesiąc przy wykonaniu
    minimum 1 transakcji.