    From: "swen" <n...@n...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    <f8o11a$n42$1@news.onet.pl> <ERLri.2712$mZ5.567@newsfe6-win.ntli.net>
    <f8o2mp$s7s$1@news.onet.pl> <ucNri.15020$gX5.10271@newsfe2-win.ntli.net>
    <f8qjht$rhh$4@news.onet.pl> <EF6si.1612$ka7.785@newsfe4-gui.ntli.net>
    <f90ib8$pjq$1@news.onet.pl> <4v0ti.12288$ph7.3784@newsfe5-win.ntli.net>
    <f935re$ti7$1@news.onet.pl> <kx9ti.3090$mo.1493@newsfe4-win.ntli.net>
    <f93boe$mcf$1@inews.gazeta.pl> <f95qmb$9u9$1@news.onet.pl>
    <f95urm$8un$1@inews.gazeta.pl> <j5Eti.9993$S91.775@newsfe7-win.ntli.net>
    <f97aj3$3f3$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <piGti.2026$1G1.559@newsfe2-win.ntli.net> <f97dtj$qt5$1@inews.gazeta.pl>
    Subject: Re: Zostałam oszukana
    Date: Mon, 06 Aug 2007 17:26:05 GMT

    > Niejaki swen pisze rozmaite bzdury:

    Wiec czemu sie katujesz i je czytasz?

    > Nonsens. W sprawach gospodarczych orzeczono i wykonano karę śmieci tylko w
    > tzw "aferze mięsnej". Jeśli twierdzisz inaczej - podaj źródło.

    Byc moze, juz pisalem, ze nie pamietam dokladnie, wiem, ze sprawy finansowe
    byly na niesamowitym ostrzu i karzdy wowczas sie bal jakichkolwiek z tym
    zwiazanych problemow.

    > Dlatego kupiono licencje na Berlieta, Masey Fergussona itp? Pięknie było,
    > że aż!

    Kupiono tez licencjie na Fiata, sprzedano licencjie Beskida itp, itd.
    Co to niby ma twierdzic?
    Zapytaj bylych prominentow, jesli masz okazjie o finanse publiczne czy
    bankowosc to ci powie jakie to smierdzace i niewdzieczne bylo.
    Raz jeszcze ci napisze, PRL byl jaki byl, ale jesli chodzi o ksiegowosc, i
    nadzor nad kasa to byl to system naprawde ostry. Ja wiem, ze dzisiejsi
    "zlodzieje" chcac sie niejako wybielic bzdety opowiadaja o owczesnych
    zlodziejstwach prominentow, jednak wskaz mi jakiegokolwiek pierwszego
    sekretarza ktory w czasie PRL-u mial chocby 1/10 co ma dzis np. taki Tusk
    czy Boni tudziesz Balcerowicz..... (oczywiscie porownaj to do tego co mieli
    przed 1989 rokiem)

    > Zaleciłbym Ci zimne kąpiele nasiadowe i okłady ale obawiam się, że jesteś
    > po prostu trollem.

    Ehhh
    No coz, pewnie tak jest skoro Ty to piszesz.