  • Data: 2007-08-08 20:04:42
    Temat: Re: Zostałam oszukana
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "MK" <

    > http://www.pkobp.pl/index.php/id=rys_hist/zone=-1/se
    ction=ogol
    > 1974 nowa usługa: ROR dla osób fizycznych

    to znaczy że miałem ROR od początku jego istnienia
    co nie dziwne bo wiedziałęm że cos takiego powstaje :-)

    > Bank Polska Kasa Opieki SA, (...) reaktywowany 1945 - działalność
    > ograniczona do pośredniczenia w przekazywaniu pieniędzy od
    > emigrantów dla rodzin w kraju oraz obsługi tzw. eksportu wewn.;
    >
    > Pekao zostalo wydzielone ze struktury NBP dopiero w 1989r.

    cos ci sie pomerdało - od kiedy pamiętam to miał w nazwie PKO SA
    czyli był spólką akcyjną skarbu państwa
    w latach 82-84 przeszedł w W-wie na swój system rozliczania rachunków
    bo do tego czasu korzystał z mini-SOBu przerobionego na waluty
    W terenie z krakowskiego systemu Rawal przetwarzanego w Zeto
    przeszedła na warszawski Raban tak w latach 85-88
    *** blad ***