  • Data: 2007-08-08 20:42:10
    Temat: Re: Zostałam oszukana
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 08 Aug 2007 20:36:01 GMT,
    osoba podpisana: swen <n...@n...com>
    napisała:

    > Wiec zdradz ta tajemnice ktory tobank w Polsce nie pobiera oplat za
    > prowadzenie ROR-u?

    Wow.
    FYI mBank, BZWBK, Inteligo (przy saldzie > 100 PLN) Lukas (chyba, przy
    odpowiednio wysokim saldzie)
    Znalazłoby się sporo więcej które zwalniają z oplat za ror przy używaniu
    innego ich produktu (np. Multibank czy Mille) albo spełnieniu wyższych
    wymagań (np. Citi)

    KJ

    Nie przerywaj mi, kiedy ja przerywam
    --W.Churchill