eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankico może pracownik sklepu?Re: co może pracownik sklepu?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: filip lach <f...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: co może pracownik sklepu?
    Date: Fri, 27 Feb 2009 17:20:55 +0100
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 11
    Message-ID: <go93t7$e07$1@inews.gazeta.pl>
    References: <go87b2$9gl$1@inews.gazeta.pl> <go891g$kj4$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: evdo-78-30-92-138.subscribers.sferia.net
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1235751655 14343 78.30.92.138 (27 Feb 2009 16:20:55 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 27 Feb 2009 16:20:55 +0000 (UTC)
    X-User: filip6198
    In-Reply-To: <go891g$kj4$1@inews.gazeta.pl>
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.19 (Windows/20081209)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:477278
    [ ukryj nagłówki ]

    gasper pisze:
    > w umowie i instrukcjach jest zapis o zatrzymaniu i zniszczeniu karty, co
    > więcej, jest za to gratyfikacja pieniężna
    Kilka lat temu było to ponad 300 PLN od sztuki ;-)
    Karta nie jest też własnością jej posiadacza, więc nie może się domagać
    jej zwrotu, jeśli na terminalu wyświetli się komunikat właściwej treści.
    Po zatrzymaniu karty można klientowi wydać slipa drukowanego
    automatycznie przez terminal, gdzie wołami jest napisane "zatrzymać kartę".
    "Klienta awanturującego się" łączy się z bankiem za pośrednictwem
    centrum autoryzacji. Zawsze działa...
    Filip

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1