  • Data: 2011-10-14 01:27:38
    Temat: Re: dbNET - gdzie haczyki?
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    Oczywiście zabraniam czytania tego, co umieściłem w kwadratowych nawiasach.

    "Krystian Zaczyk" j77lk7$dsb$...@n...onet.pl

    > Trudno byłoby go przekonać, że jest inaczej. :-)

    (; Ale ja go nie chcę bardzo przekonać a jedynie przekonać. ;)
    A poważniej -- dlaczego trudno byłoby go przekonać do tego, że jest inaczej?
    Dziennikarze już mówią 'przekonanie jest naszym obowiązkiem'.

    Twoim zdaniem 'zadaniem straży jest bronić porządku?
    Bo ja uważam, że 'zadaniem straży jest bronienie porządku'
    lub 'zadaniem straży jest obrona porządku'. :)

    Które z poniższych uważasz za słuszne?
    Obrona należy do zadań straży.
    Bronić należy do zadań straży.

    I aby było jasne -- tylko konstrukcja językowa mnie tutaj obchodzi.

    [Co do obrony krzyża nie mam wątpliwości -- trzeba go bronić przed
    profanowaniem i JPalikot IMO ma rację, gdy domaga się tej obrony.
    Zdumiewa mnie obojętność PiSu i Kościoła -- toż krzyża nie można
    pstrzyć antenami!!! W innej religii za obwieszenie symbolu religijnego
    można zostać ukaranym, a tu tymczasem Polacy zrobili sobie pośmiewisko
    z krzyża -- symbolu męczeńskiej śmierci i zwycięstwa Boga!!! Jeśli
    z jakiegoś powodu JPalikot zmięknie, ktoś inny będzie bronił czci
    Boga-człowieka!!! Jak nie wstyd księżom itp. osobom? Z krzyży
    porobiono maszty antenowe!!! Na dodatek manifestacjami zabrania
    się budowania prawdziwych masztów teleinformatycznych czy
    telekomunikacyjnych, aby nie dać zarobić uczciwym ludziom,
    lecz, pstrząc krzyże kościelne, dać zarobić proboszczom!!!!!!
    Boże -- dziękuję Ci za uczciwego obrońcę krzyża, jakim jest
    poseł JPalikot. Szkoda, że nie broni on i mnie, ale widocznie
    nie jestem dla niego aż tak ważny, jak przyzwoitość naruszana
    w polskim sejmie...]

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'