  • Data: 2008-06-16 23:32:57
    Temat: Re: [do grupowej wróżki] co z tymi cholernymi funduszami?
    Od: Wwieslaw <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    otrov wrote:
    > Zaraz naskoczą na ciebie znawcy, że plany emerytalne, że Buffet nigdy
    > nie sprzedawał itp. itd. A banalna prawda jest taka, że trzeba ciąć
    > straty jak najszybciej.
    Zgoda. Uzasadnienie lopatologiczne: zeby moc sie odkuc, trzeba miec sie
    czym odkuwac.

    > PS. O wróżkach zapomnij. Licz tylko na siebie. W tym biznesie nie ma
    > jasnowidzów ani ludzi, którzy bezinteresownie chcą ci pomóc.

    Ja w sytuacji autora rozwazylbym taka mozliwosc (nie wiem ile z
    pozostalego kapitalu potrzebne): wyciagnal 80% i kisil na dobrze
    oprocentowanej lokacie/koncie itpe (ktos wspominal o skoku na 9%).

    Za pozostale 20% probowal bym sie odkuc, lokujac albo w jakis agresywny
    akcyjny, albo w jakis hedge.

    Jesli sklonnosc do ryzyka autora jest wieksza niz moja, to za te 80%
    kupilbym "rosyjska" strukturke (nie pamietam dokladnej nazwy) od wealth
    solutions, ktora wyglada dosc interesujaco i daje mozliwosc zarobienia
    do 13% w pol roku.

    Natomiast na roznego rodzaju FI zrownowazone, obligacyjne czy tez
    akcyjne nie liczylbym w takim stopniu, zeby dalej kisic tam 100%
    kapitalu. One wszystkie podazaja za WIG20, a jego perspektywy nie rysuja
    sie rozowo raczej (stosuje analize techniczna w wydaniu "na czuja", ale
    mozna podyskutowac na pl.biznes.wgpw).

    Pozdrawiam
    Wieslaw