  • Data: 2013-08-10 15:48:10
    Temat: Re: drobny druczek i bank zrobiony w konia
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "z" 5205fad7$0$1255$6...@n...neostrada.pl

    > Przecież to jest normalna praktyka banku. "złośliwie" tak napisać żeby _wyzyskać
    błąd_.

    Nie jest. Jest to złem, które należy tępić i opisywać.

    > Czy jeśli robi to bank to jest to standardowa praktyka instytucji która musi
    zarabiać?

    Bank zarabia na ,,produkcji'' i ,,dystrybucji'' pieniądza,
    co inaczej nazywa się kreacją pieniądza. Piekarz piecze
    chleb, bank kreuje pieniądz. I jeden, i drugi może
    (albo raczej powinien) czynić to uczciwie, z tym,
    że i piekarz musi na tej pracy zarabiać, i bank musi.

    I my, testerzy banków, wiśniobiorcy i orzeszkobiocy, musimy zarabiać.

    > A jak dokładnie to samo zrobi klient - będzie chciał _wyzyskać błąd_ to będzie
    _OSZUSTEM_ i pójdzie siedzieć ???

    IMO uczciwość nakazuje proponowanie/oferowanie warunków dobrych
    dla wszystkich stron.

    > I tu jak na dłoni widać kto na jakim stołku siedzi ;-)

    > Wiem... to jest niewygodny temat na tej grupie. Tylko oszołomy wiercą dziurę w
    całym bo przecież wszyscy na całym świecie tak
    > robią.
    > Żałosne!!!

    Podpisz się pełnym imieniem, nazwiskiem, przedstaw się, zanim zaczniesz
    pisać takie rzeczy. :) My tutaj dbamy o dobre relacje z bankami (dobre
    dla nas, nie dla banków? -- dla dobrych banków te relacje też są dobre)
    i raczej nie chcemy kąsać ręki, która nas karmi. IMO część banków kradnie
    czas (klonownice i AliorTata) część jest uczciwa (AlirSyneCek, BZWBKKBitd.,
    Citi, Inteligo/PKO, Mille...) a część ma jakieś niedomagania. Są też banki
    IMO złe (Lukas/Agrykola, PeKaO) czy banki niestabilne (ING) które czasami
    bywają miłe, czasami niemiłe, i my raczej ich nie lubimy.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'