  • Data: 2013-08-10 16:56:33
    Temat: Re: drobny druczek i bank zrobiony w konia
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 10 Aug 2013 16:12:57 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski
    > "J.F." wjm8l7ls9ics$....@4...net
    >
    > Czyi jak w dawnej Rzeczypospolitej? -- ten ma rację, kto ma szablE?

    Nie - bo wtedy kazdy (szlachcic) mial szable :-)

    > Citi zapisał to, co obiecywał. Proponowałem to samo ostatnio (w ciągu
    > ostatnich kilku lat) wszystkim bankom -- wcześniej czy później banki
    > ulegały. Jedne zmieniły treść umów, inne dały zabezpieczenie w postaci
    > wiśni czy orzechów...

    Jakos sobie nie wyobrazam aby bank dla jednego klienta ustalone wzorce
    zmienial :-) Moze dla waznego klienta, z kredytu za miliony, ale tu o
    zwykla KK chodzi :-)

    > Był proces z tym związany. Sąd nie uznał transakcji za dokonaną.
    > (typu -- 250,00 zamiast 25000)

    Czyli moze tez powiedziec ze na majtkach powinienes sie znac :-)

    > Czy ja tak właśnie kupiłem Monstera Pentagramu?
    > Nie -- ja potrzebuję jednego, sprawnego telefonu w miejsce dwóch.
    > Nowy ma lepszy (ewidentnie) odbiornik GPS (wiem, JF -- boli) niż

    Zaraz cos napisze o GPS, ale nie tu.

    Tak czy inaczej - tez nie masz zadnych mozliwosci negocjacji.
    Zgadzasz sie na to co oferuja, albo nie kupujesz :-)
    Choc juz np urzednicy w przetargu potrafia negocjowac ... a wlasciwie
    to nie potrafia - sprzedacie nam to co chcemy, albo sp* :-)

    J.