    From: k...@o...pl
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: e-pko --> inteligo :/
    Date: 2 Jun 2004 12:58:24 +0200

    > Na nic ta cała dyskusja,
    > skoro e-gen czuje_się_bezpiecznie tylko z tokenem
    > to jego brak będzie dla niego stresogenny.
    > To tak jak z dzieckiem, które potrzebuje misia-przytulanki
    > żeby móc spokojnie zasnąć ;-)

    ///brawo, zbliżyłeś się do sedna sprawy TOKENowej, rzeczywiście lepiej się
    czuję z Tokenem niż ze zdrapką - a kwestia samopoczucia Klienta jest
    najważniejsza.
    Z konkretnych argumentów za TOKENEM przytocze jeszcze jeden: PROCEDURA; otóż
    jak kończą mi się zdrapki, to muszę zamówić następnę, tak? OK, czyli musze
    wykazać pewną aktywność, stracić czas aby skontaktować się z Bankiem potem
    muszę odebrać pocztę, czy TAK?? znowu strata czasu. Przesyłka ze zdrapkami
    przechodzi przez osoby trzecie (Poczta POlska)! ja wiem że maniaków
    chipsozdrapek nie przekona żaden argument. Faktem jest że niektórym łatwiej
    jest poskrobać palcem niż opanowac klawiaturę TOKEN-a.....ech, degrengolada.