  • Data: 2009-12-24 00:37:32
    Temat: Re: kraj z bankowościąlepszą od polskiej
    Od: "pmlb" <p...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Krzysztof Halasa" <k...@p...waw.pl> wrote in message
    news:m3vdfx4bs7.fsf@intrepid.localdomain...

    > Ten drugi to byl "supersedes", poprawilem jakas literowke. Widocznie
    > uzywasz zle skonfigurowanego serwera lub cos w tym stylu.

    Parafazujac pewnego goscia napisze:
    "Jasne, wszysy kurwa winni tylko nie ja"
    A wystarczylo napisac: sorry...
    A teraz ja poprosze o wyjasnienie co mam zle skonfigurowane, wszak jestes w
    tym mistrzem to mi poradz, poprawie sobie by twoje posty nie byly u mnie
    dublowane.

    > Czyli nie potrafisz napisac co dokladnie jest "nierealne", bo nie masz
    > pojecia o bezpieczenstwie sieci komputerowych, ale "wiesz" ze to co
    > np. zostalo zademonstrowane publicznie i czego dokladny opis kazdy moze
    > przeczytac nie dziala.

    Juz cie prosilem, daj mi jednego linka do sprawy w ktorej ktos przeja dane
    klienta podczas transmisi danych bez udzialu osob trzecich oraz bez udzialu
    komputera banku jak i foiary.
    Jeden link, nie haslo w googlach lae jeden link!

    > Jakis dowod moze?

    Taki, wystarczy?

    > Sugerujesz ze od tamtego czasu cos sie zmienilo? Konkrety.

    Tak, poziom nauczania w Polsce spadl wrecz do zera!
    ale sie nie dziwie, w liceum, fizyka jest przez jedna godzine tygodniowo
    przez dwa lata (3 ltenie liceum) relgia 2 godziny tygodniowo przez 3
    lata:)))
    Chciales konkret: masz!

    > Obawiam sie ze nawet tylko informacji nie da sie chwilowo przeniesc
    > szybciej niz robi to swiatlo w prozni. Aczkolwiek przyznaje ze nie
    > jestem pewien czy Cie dobrze zrozumialem ("nie przenosza one energi
    > a nie informacji"???).

    Tak mysli nie przenosza zadnej energi jak i informacji. Dokladnie o to
    chodzilo.
    Choc, sa teorie jakoby jednak mysl ludzka potrafila wyslac energie.
    Tak naprawde to trudno jest dzis powiedzic cos na pewno. Zanmy zaledwie 4
    wymiary - a ponoc tuz po Wielkim Bum bylo ich nie mniej niz 32....
    Ale odbiegamy od tematu.

    > Rozumiem ze na tej samej zasadzie pomyslales, ze SSL gwarantuje
    > bezpieczenstwo.

    Nie SSL to otwarty tekst.

    > Nic nie rozumiem. Cos konkretniej, zebym sam mogl przeczytac?

    Niewazne... zapomnij.

    > Jesli to nie bylo np. 125 lat temu, to moze kwestia poziomu tej fizyki.
    > Wiesz, niejaki Newton chyba zakladal, ze swiatlo ma nieskonczona
    > szybkosc.

    Jak mamy sie sprzeczac jak w piaskownicy to moge napisac ci, ze nie szybkosc
    a predkosc jak juz...
    Poza tym jeszcze raz ci mowie, temat nie zwiazny, chcesz o fizyce pogadac
    zmienmy grupe:)

    > Aha. Tzn. mam traktowac jakas "prasoeke" jako zrodlo rzetelnych
    > informacji w interesujacej mnie dziedzinie? Zadne tam np. opracowania
    > fachowcow, konkretne opisy dzialan, ktore latwo sam moge powtorzyc
    > i zweryfikowac, ale "prasoeke"? Chyba jednak na to nie pojde.

    Mialo byc prasowke.
    Sluchaj daj mi jeden tylko jeden przypadek o ajki cie prosze od chyba nastu
    pstow, nie google bo ja w googlach nic nie wyczytalem. |Ale ty skoro jestes
    ekspert od tych spraw i googlami sie zaslaniasz, daj mi jeden jedyny
    przypadek!
    Piaslej przed tem, ze takich udanych atakow jest dziesiatki - czy naprawde
    nie mozesz znalesc informacji o chocby jednym?

    > Tak dla sportu? Jasne ze nie, dla sportu to ja moge poprostowac
    > ewidentne brednie w usenecie.

    No widzisz, wymiekles przy konkretach.

    > W ramach normalnego zlecenia? Zakladajac zgodnosc z prawem, jasne.
    > Jestes zainteresowany? BTW: wiele schematow szyfrowania wifi jest do
    > zlamania w bardziej lub mniej prosty sposob.

    Zapraszam! Jak juz wspomnialem dostaniesz wszelkie dane, bedziesz musial
    jedynie rozszyfrowac wiadomosc.

    > A dowodem na to jest to, ze Ci sie nie chce wpisac paru slow w google.

    Nie.... nie, nie
    Ty udowodnij swoja teze, ze takie ataki sa codziennoscia czy sa czeste jak
    tam pisales i daj taki przyklad, gdzie bedzie napisane, ze w taki sposb ktos
    przeja czyjes dane.
    Nie masz - to siejsze teorie spiskowe... nic wiecej.

    > Wroc jak juz to w koncu zrobisz.

    Czekam na te linki opss. na ten jeden jedyny ,ink - czy juz szukasz?