  • Data: 2005-09-15 08:32:07
    Temat: Re: kredyt hipoteczny w BOŚ, ktoś się doczekał? :)
    Od: "Peyto" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "MarP" <p...@w...pl> wrote in message
    news:dgb4tm$5dg$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Przy okazji moge dac rade bioracym tam kredyt w CHF: umowe najlepiej
    > podpisywac krotko przed przelewem pierwszej transzy, bo zadluzenie (w CHF)
    > jest liczone na moment podpisywania umowy, po kursie z tego dnia. A
    > przeliczane jaest na PLN po kursie z dnia przelewu. A chodzi tu o roznice
    > na
    > calej transzy (nie jakiejs malej racie), wiec roznice doslownie groszy
    > (przy
    > spadku kursu) moga dac tysiace w PLNach.
    > Pozdrawiam,
    > MarP

    Hej, u mnie trwalo to 6 tygodni, 4 tygodnie nic sie nie dizalo z wnioskiem,
    dopiero po tym czasie analityk wzial sieza robote, ale potem zadal coraz to
    dziwniejszych dokumentów, bo za kazdym razem dotraqdzal mu inny expert.
    Po tej przygodzie z BOS doszedlem do wniosku ze slowo analityk, pochodzi od
    slowa anal - bo w rozmowie wygladalo to tak ze mial mnie dokladnie w d..
    Mial oddziwaniac czego nie robil, dopeiro po interwencji u przelozonego
    nastawienie calego dzialu kredytów uleglo drastycznej zmianie.

    Co do róznicy kursowej, to w moim przypadku Kurs na umowie byl z dnia
    wydania decyzji, a nie podpisania umowy, bo dzien po podpisaniu poszedl
    przelew ale i tak musialem doplacic ponad 1200 PLN co stanowilo okolo 1%
    calej transzy.

    Powiem tak, daja najtanszy kredyt, ale trzeba miec mnóstwo czasu i
    cierpliwosci, mnie obiecywali decyzje po tygodniu góra dwóch. Przez to
    opóznienie podskoczyla mi cena metra mieszkania wiec oprócz kilku oplat
    kredyt na poczatek slono mnie kosztowal.

    Pozdro
    Peyto