eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimBank - Blokada po nieudanych transkcjachRe: mBank - Blokada po nieudanych transkcjach
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!newsb.icpnet.pl!
    not-for-mail
    From: RobertS <b...@x...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mBank - Blokada po nieudanych transkcjach
    Date: Mon, 19 Oct 2009 22:14:29 +0200
    Organization: ICP News Server
    Lines: 29
    Message-ID: <hbihb8$2uaf$1@opal.icpnet.pl>
    References: <a...@p...googlegroups.com>
    <hbieak$2un$1@inews.gazeta.pl> <hbifqd$ak5$1@news.wp.pl>
    NNTP-Posting-Host: c8-228.icpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: opal.icpnet.pl 1255983272 96591 62.21.8.228 (19 Oct 2009 20:14:32 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 19 Oct 2009 20:14:32 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.23 (Windows/20090812)
    In-Reply-To: <hbifqd$ak5$1@news.wp.pl>
    X-Antivirus: avast! (VPS 091019-0, 2009-10-19), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:505835
    [ ukryj nagłówki ]


    > No czekaj czegoś nie rozumiem - to w końcu są to jego pieniądze czy nie?
    > Jeśli jego to bank powinien zdjąć na jego prośbę blokadę, tym bardziej,
    > że prośbę wystarczająco uzasadnił. Co najwyżej, jak zrobi saldo ujemne
    > to mu bank naliczy odsetki karne (i jeszcze na tym zarobi).
    >
    > Niestety jak się okazuje w praktyce blokady, mimo, że były reklamowane i
    > zachwalane jako "dla dobra klienta", to okazuje się, że są głównie dla
    > dobra banku. No cóż - duży może więcej :-(
    >
    > o.

    jezeli transakcje nie zostaly rozliczone to "wiszą" jako blokada i
    klient nie moze z tych pieniedzy korzystac; jezeli po wyjasnieniu okaze
    sie, że transakcje faktycznie nie zakończyly się sprzedażą to bank
    blokady zdejmie i bedzie po sprawie

    nasuwa się pytanie co do tego czasu (wyjasnienie kwestii blokad), imho
    najlepsze rozwiazanie (jakie znam) oferuje citi - tam w przypadku
    blokady/obciazenia z ktorym klient sie nie zgadza są dwie możliwosci:
    1. bank blokuje srodki do wyjasnienia sprawy (tak jak w mBanku),
    2. na zyczenie klienta blokada zostaje zdjeta, ale jezeli bank
    negatywnie rozpatrzy reklamacje to nie dosc, ze kwota zostanie z konta
    sciagnieta (transakcja rozliczona) to jeszcze bank naliczy odsetki od
    kredytu...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1