eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimBank - Blokada po nieudanych transkcjachRe: mBank - Blokada po nieudanych transkcjach
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    sfeed.neostrada.pl!atlantis.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl!not-for-mail
    From: "witrak()" <w...@h...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mBank - Blokada po nieudanych transkcjach
    Date: Tue, 20 Oct 2009 22:04:41 +0200
    Organization: TP - http://www.tp.pl/
    Lines: 30
    Message-ID: <hbl5om$mue$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    References: <a...@p...googlegroups.com>
    <hbieak$2un$1@inews.gazeta.pl> <m...@i...localdomain>
    NNTP-Posting-Host: ggo50.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: nemesis.news.neostrada.pl 1256069718 23502 83.12.170.50 (20 Oct 2009
    20:15:18 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 20 Oct 2009 20:15:18 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.23 (Windows/20090812)
    In-Reply-To: <m...@i...localdomain>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:505952
    [ ukryj nagłówki ]

    On 2009-10-20 21:55, Krzysztof Halasa wrote:
    > "Slavekk" <s...@g...pl> writes:
    >
    >> Możesz przedstawić jakiś racjonalny powód żeby bank z powodu np.
    >> uszkodzenia terminala w sklepie albo rozmagnesowania paska na skutek
    >> twojej złej obsługi dawał ci SWOJE pieniądze?
    >
    > Nope, sa klienta.
    > Bank ma obowiazek wyplaty odsetek ustawowych za czas uniemozliwienia
    > klientowi dysponowania swoimi pieniedzmi. Precyzuje to KC. "Ale kto by
    > sie tam sądzil o pare groszy", zwlaszcza ze bank za chwile zniszczy
    > dowody.

    Zaraz, zaraz, czy aby na pewno ? We wszystkich znanych mi
    regulaminach banki zdejmują z siebie odpowiedzialność za problemy
    techniczne uniemożliwiające kontakt z bankiem. A stąd już tylko krok
    do stwierdzenia, że zepsuty terminal - sprawa klienta, czyż nie ?

    >
    >> Logika rządzi.
    >
    > Nope. Rzadzi silniejszy.
    >
    >> Nastąpiła awaria gdzieś "na trasie"
    >
    > Za skutki ktorej teoretycznie ma odpowiadac bank.

    Nope. (Zgodnie z tym co wyżej.)

    witrak()

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1