    From: "Slavekk" <s...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mBank - Blokada po nieudanych transkcjach
    Date: Wed, 21 Oct 2009 18:25:21 +0200

    Użytkownik "Marcin Majchrzak" <m...@g...com> napisał w
    wiadomości
    news:52bd89dd-1147-40a6-b03d-d6e7d28b2ab4@r36g2000vb
    n.googlegroups.com...
    On 19 Paź, 21:22, "Slavekk" <s...@g...pl> wrote:

    > <cit>
    > system ma 7 dni, zeby rozliczyc transakcje. Jesli stanie sie tak,
    > ze
    > ww transakcja obciazy panskie konto (znajdzie sie w historii
    > operacji,
    > w operacjach wykonanych) - wtedy prosze zadzwonic na mLinie i zlozyc
    > reklamacje w tej sprawie
    > </cit>

    No właśnie. Napisali co innego a ty czytasz i nie rozumiesz.
    Bywa

    > Ta forsa zeszła z mojego konta

    Napisałeś że jest zablokowana, zdecyduj się.
    Jak jest założona blokada po transakcji to forsa JEST na koncie tylko
    zablokowana.
    Nigdy się nie spotkałeś z pojeciami "saldo konta" i "środki dostępne"?
    Wrzuć w gugle...

    > i bank łaskawie mi ją zwróci wtedy, kiedy NIE otrzyma potwierdzenia
    > transakcji.

    Nie zwróci tylko zdejmie blokadę

    > A ja nie wiem gdzie system
    > zawiódł i nie wiem czy potwierdzenia nie dostanie. I to dwukrotnie.

    Nie wiesz gdzie ale żądasz żeby to wskazany przez ciebie fragment tego
    systemu (bank) odpowiadał za cały system.
    Dlaczego? Bo ty tak mówisz?

    > Przed chwilą pisałeś, że MOJE.

    Twoje to ty masz na koncie zablokowane. Żebyś mógł skorzytać z 700zeta
    na koncie bank musiałby ci WPŁACIĆ równowartość blokady na konto.
    Bo blokada wisi bezdyskusyjnie i nie ma co o niej gadać.

    > Karta (chipowa) nie jest uszkodzona,

    OK

    > A uszkodzony terminal? JA mam płacić za uszkodzony terminal?

    Płacić? Przecież nie zapłaciłeś :-)
    Bank ma płacić za terminal sklepu?
    A właściwie dlaczego nie zażądałeś żeby sklep ci dał tą kasę?
    Skutek byłby ten sam, a już bardziej jest prawdopodobne że to sklep
    zawinił niż bank (choć najbardziej się wydaje prawdopodobny błąd w
    komunikacji)

    > Niech bank płaci, oni go pośrednio tam instalowali,
    > podpisali jakieś umowy i co tam jest potrzebne.

    Biorąc pod uwagę magiczne słowka "pośrednio" i "umowy" to masz co
    masz... Pośrednio uzyskasz dostęp do kasy na warunkach odpowiedniej
    umowy.
    Za tydzień.

    > Jakich SWOICH. Nie chcą mi oddać MOICH

    Twoje są na koncie, patrz wyżej

    > - w końcu to z mojego konta je wzięli za transakcje które nie
    > zostały zakończone.

    Nie wzięli

    > Jak ktoś słusznie napisał - najsensowniejsze byłoby zdjąć blokady
    > i udzielić mi kredytu na tę kwotę do wyjaśnienia.

    W sprawie kredytu podpisz oddzielną umowę z bankiem.
    Takie mamy przepisy

    --
    Pozdrowienia, Slawek

    4530 (20091021) __________