eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimBank - brak preferencyjnych warunkow obslugi klientowRe: mBank - brak preferencyjnych warunkow obslugi klientow
  • Data: 2006-08-30 12:46:48
    Temat: Re: mBank - brak preferencyjnych warunkow obslugi klientow
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    "wk" <b...@p...onetABC.pl> writes:

    > W moim przypadku pracownik nie byl swiadomy co robi. VC mBanku posiada taka
    > wlasciwosc ze numery wycieraja sie po tygodniu i bez przystawienia jej na
    > 20cm do oka nic nie przeczytasz. Wiec ow gostek bezczelnie przystawil ja
    > sobie do twarzy i klepal numer w komputer. Na moje pytanie co robi, bez

    Klepac numer to nie, ale _przeczytac_ numer na wytloczeniu i porownac
    z numerem wczytanym przez POS to sprzedawca ma _obowiazek_.

    MJ

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1