eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimBank - brak preferencyjnych warunkow obslugi klientowRe: mBank - brak preferencyjnych warunkow obslugi klientow
  • Data: 2006-08-30 12:30:09
    Temat: Re: mBank - brak preferencyjnych warunkow obslugi klientow
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam.

    > > przy odpowiednich obrotach na KK opłatę sami zwrócą bez proszenia
    >
    > Dokladnie. U mnie nie tyle zwrocili co w ogole jej nie pobrali.

    A u mnie ani "nie pobrali" ani "bez proszenia"...
    Musiałem składać reklamację, chociaż obrotami wystarczającymi do anulowania
    tej opłaty można by obdzielić kilka kart...

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Loret
    GG 9304589
    Odpisując usuń iksy

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1