eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimBank - brak preferencyjnych warunkow obslugi klientowRe: mBank - brak preferencyjnych warunkow obslugi klientow
  • Data: 2006-08-28 12:11:51
    Temat: Re: mBank - brak preferencyjnych warunkow obslugi klientow
    Od: "S.W." <s...@v...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Torran napisał(a):

    > To chyba pierwszy bank ktory nie oferuje preferencyjnych warunkow obslugi. W
    > innym banku mam konto na preferencyjnych warunkach, praktycznie nic nie
    > place a oni zyja z % od moich srodkow.
    >
    >
    Jestem bardzo zadowolony z homebanking PKO BP zarówno program Aurum jak
    i Platinum (korzystam z obydwu) jest bardzo elastyczny i daje duże
    możliwości dopasowania do potrzeb wybrednego klienta.

    --
    Pozdrawiam.

    S.W.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1