eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimBank - brak preferencyjnych warunkow obslugi klientowRe: mBank - brak preferencyjnych warunkow obslugi klientow
  • Data: 2006-08-30 15:02:40
    Temat: Re: mBank - brak preferencyjnych warunkow obslugi klientow
    Od: Stefan <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > A świstak siedzi i zawija....
    > Jakbyś jeszcze nie napisał, że to BZWBK to może bym uwierzył.
    > BTW a jakież to operacje na koncie mógł wykonać w sobotę?
    > Sprawdzał saldo?

    Oczywiscie ze sprawdzal saldo, a co innego można robić w banku...

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1