eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimBank - brak preferencyjnych warunkow obslugi klientowRe: mBank - brak preferencyjnych warunkow obslugi klientow
  • Data: 2006-08-30 13:12:35
    Temat: Re: mBank - brak preferencyjnych warunkow obslugi klientow
    Od: "wk" <b...@p...onetABC.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    "Michal Jankowski" <m...@f...edu.pl> wrote in message
    news:2nr6yy75mv.fsf@ccfs1.fuw.edu.pl...
    > "wk" <b...@p...onetABC.pl> writes:
    >
    >> W moim przypadku pracownik nie byl swiadomy co robi. VC mBanku posiada
    >> taka
    >> wlasciwosc ze numery wycieraja sie po tygodniu i bez przystawienia jej na
    >> 20cm do oka nic nie przeczytasz. Wiec ow gostek bezczelnie przystawil ja
    >> sobie do twarzy i klepal numer w komputer. Na moje pytanie co robi, bez
    >
    > Klepac numer to nie, ale _przeczytac_ numer na wytloczeniu i porownac
    > z numerem wczytanym przez POS to sprzedawca ma _obowiazek_.

    Tzn gdzie sie wyswietla ten numer, na wyswietlaczu czy na slipie?
    Mozesz podac jakis link do tej informacji?

    pozdrawiam, wk


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1