  • Data: 2010-06-28 13:57:37
    Temat: Re: mBank żondzi
    Od: Robert Kois <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 28 Jun 2010 15:14:57 +0200, Przemysław Adam Śmiejek napisał(a):

    > Odbiorca dane swoje zna, podobnie jak bank odbiorcy i wklepanie danych
    > odbiorcy to tylko informacja dla mnie, żeby mi się na historii odłożyło.
    > Więc jak se nie wklepię, to nie będę miał. Zmuszanie mnie, żebym sobie
    > wklepywał to, czego nie chcę, to inna sprawa niż masakrowanie csvała.

    Tu akurat nie mówimy o masakrowaniu csvała a o nadmiarowości przesyłanych
    danych. To wypełniasz czy nie? Bo jak nie to jakoś sobie radzisz z
    rozliczeniami po samej nazwie.

    > Jedno z drugim nie jest sprzeczne. Jest beznadziejnie zaprojektowany i
    > nie ma ku temu powodów, więc mógłby być lepiej.

    Nie jest, ale ciągle czekam, ze pokażesz coś lepszego. Bo na razie to
    prezentujesz postawę małego jasia który krzyczy, że autobus jest
    beznadziejnie zaprojektowany bo nie ma zamontowanej karuzeli w środku.

    > A jest ustalony standard ich znaczenia, jak tak, to luz.

    Nie, ale nikt ci nie broni takiego założenia przyjąć, w sporej części
    pewnie zadziała a reszta to wyjątki na które się zgadzasz przecież.

    > Generuje.

    Nie ma funkcjonalności to nie ma błedów z nią związanych.

    > Analogicznie jak w wersji mojej, o ile bank nie daje gwarancji.

    Twoja wersja wymaga zmian, to co jest teraz działa. Teraz to ty musisz się
    dostosować.

    > No i dodanie 5 separatorów skróci je do 145. To czyni tragedię?

    Nie, ale wymaga zmian i sensu nie ma. Aktualnie już są separatory co 35
    znaków.

    > Znaczy mam zaprojektować coś sensownego w zdupczonej specyfikacji? No to
    > skoro ma być 100% kompatybilne, to dodajemy separatory i ustalamy
    > kolejność danych. Kto się nie stosuje ma dokładnie to, co w chwili
    > obecnej i nic mu nie psujemy. Kto się stosuje, ma łatwiejsze działanie
    > parsera.

    Tylko, że to osiągamy dzieląc na linie. Bez żadnych kosztów, procent błędów
    może trochę większy ale sam nie chciałeś żadnych gwarancji.

    > No to mówię, że skopali.

    Jak już mówiłem to problem mbanku, mnie to wisi.

    > O ile faktycznie tak się banki umówiły, to luz.

    Ale po co miały się umawiać? Im to tak naprawdę do niczego potrzebne nie
    jest. Część może tak robi, część może nie. Nie podejrzewam jakiegoś
    superparsera w mbanku, pewnie lecą tego typu metodą mając w poważaniu
    błędy.

    > Rozumiesz słowo POMIJAJĄC?

    Brzmiało to jak wyrzut.

    > Nie dał se rady. Zresztą mają "nowinkę" z 2007, że mbank coś zmienił i
    > naprawiają.
    > Sprzedaż też mają wstrzymaną. Więc pewnie umarło śmiercią naturalną.

    Poszukaj czegoś innego, mam za ciebie odwalać robotę? Mi to do niczego nie
    potrzebne.

    --
    Kojer