  • Data: 2010-06-28 13:14:57
    Temat: Re: mBank żondzi
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-06-28 14:30, Robert Kois pisze:
    > Ale moja jest aktualną z dokładnością do tego, że przesyłane są nadmiarowe
    > rzeczy. Ciekawe, że jakoś nie płaczesz by wymagane było podanie wszystkich
    > danych przy definiowaniu przelewu. Wpisujesz przy robieniu przelewu
    > wszystkie dane adresowe odbiorcy?

    Odbiorca dane swoje zna, podobnie jak bank odbiorcy i wklepanie danych
    odbiorcy to tylko informacja dla mnie, żeby mi się na historii odłożyło.
    Więc jak se nie wklepię, to nie będę miał. Zmuszanie mnie, żebym sobie
    wklepywał to, czego nie chcę, to inna sprawa niż masakrowanie csvała.

    > O widze, że przeszedłeś z beznadziejnie zaprojektowany na mógłby być lepiej
    > zaprojektowany.

    Jedno z drugim nie jest sprzeczne. Jest beznadziejnie zaprojektowany i
    nie ma ku temu powodów, więc mógłby być lepiej.

    > Ale przecież taka możliwość jest, czyli podział na 4 linie. Kto chce to z
    > tego korzysta.

    A jest ustalony standard ich znaczenia, jak tak, to luz.

    > Nie generuje błedów,

    Generuje.

    > klient musi sobie tego sam pilnować i to jego problem
    > a nie banku.

    Analogicznie jak w wersji mojej, o ile bank nie daje gwarancji.

    > A masz jakieś gwarancje poprawności?

    A pisałem coś o ich dawaniu w mojej wersji?

    > No jest, do 140 znaków.

    No i dodanie 5 separatorów skróci je do 145. To czyni tragedię?

    > No ja nadal mam nadzieję, że pokażesz świetny projekt nie mający wad i
    > mieszczący się w aktualnej specyfikacji i rozmiarach komunikatów. Sensowny
    > projekt.

    Znaczy mam zaprojektować coś sensownego w zdupczonej specyfikacji? No to
    skoro ma być 100% kompatybilne, to dodajemy separatory i ustalamy
    kolejność danych. Kto się nie stosuje ma dokładnie to, co w chwili
    obecnej i nic mu nie psujemy. Kto się stosuje, ma łatwiejsze działanie
    parsera.

    > Ale to już masz. Wystarczy, że wymusisz na mbanku podział pola na 4 linie w
    > cvsie.

    No to mówię, że skopali.

    > Polecisz najprostszym rozwiązaniem czyli 2 linie na nazwę, 2 na
    > adres.

    O ile faktycznie tak się banki umówiły, to luz.

    > Było mówić, ze chcesz wszystko za darmochę.

    Rozumiesz słowo POMIJAJĄC?

    > Zapytaj twórców, napisali pewnie mniej lub bardziej skomplikowanego
    > parsera. Zresztą wersja Lite jest za darmo a "Przeglądanie transakcji -
    > filtry podstawowe" ma. Sprawdź.

    Nie dał se rady. Zresztą mają "nowinkę" z 2007, że mbank coś zmienił i
    naprawiają.
    Sprzedaż też mają wstrzymaną. Więc pewnie umarło śmiercią naturalną.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek