    From: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: (nie)rezydent
    Date: Mon, 16 Nov 2009 04:03:40 +0100
    <hdn3lo$284$1@inews.gazeta.pl> <hdn6d5$qsj$2@nemesis.news.neostrada.pl>
    <hdn8pa$mkk$1@inews.gazeta.pl> <hdnblo$ec$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <hdnbmt$3r1$1@inews.gazeta.pl> <m...@i...localdomain>
    <hdpkuj$m63$1@inews.gazeta.pl> <m...@i...localdomain>
    <hdq15k$c6r$1@inews.gazeta.pl>

    Krotko, bo teoria rodem chyba z Polnocnej Korei.

    Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl> writes:

    > A czy ja piszę o dzisiejszym obowiązku meldunkowym i że niby jest to
    > dobre rozwiązanie? Wszak wprost napisałem, że obecne przepisy są
    > absurdalne, a ja właśnie postuluję coś zupełnie innego, co w istocie
    > sprowadza się właśnie do "adresu do doręczeń".

    Proponujesz cos znacznie gorszego i zdecydowanie bardziej absurdalnego,
    dodatkowo byloby to nieporownywalnie bardziej szkodliwe dla uczciwych
    ludzi.

    Tyle ze to oczywiscie utopia, nawet przez chwile nie pomyslales nad
    konsekwencjami czegos takiego.

    > Ależ odbiorca ma sobie sam ustalić taki adres, aby był w stanie
    > przesyłkę odebrać. Jak tego nie zrobi, to niech nie płacze, że nie
    > dostał...

    Tyle ze odbiorca nie ma obowiazku byc w stalej gotowosci do odbierania
    przesylek. Nadawcy powinno zalezec na tym, zeby przesylke udalo sie
    dostarczyc. Odbiorca nie musi plakac, po prostu mu na tym nie zalezy.

    W przeciwnym przypadku, jak bys np. sie czul, gdyby po powrocie
    z wakacji okazalo sie, ze masz zlicytowany dom i poblokowane przez
    komornika konta, tylko dlatego, ze ktos podrobil np. fakture albo inny
    weksel i dostal nakazowy wyrok?

    Albo nawet bez wakacji, wystarczy ze ktos pilnowalby bys akurat tych
    wlasciwych przesylek nie dostal. Przeciez to jest trywialne do
    zrobienia.
    --
    Krzysztof Halasa