  • Data: 2005-05-21 14:45:12
    Temat: Re: [press] "Rzeczpospolita" - ranking kart kredytowych
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    witek <w...@g...pl.spam.invalid> wrote:
    > No i bardzo dobrze.
    > A jakie masz profity z tego, że korzystasz z tej, a nie innej karty
    > kredytowej?
    > Bo bankowi na pewno się opłaca, bo ma z tego prowizję? A ty?
    > Co masz na myśli mówiąc, że ci się opłaca.

    Jedna karta to Citibank BP - mam tansza myjnie - bo za 10 zl na stacjach BP,
    punkty wymieniam w Multikinie itp, na karte citibanku mam znizki - np w
    Merlinie, Gimnasionie, w niektorych sklepach, w ktorych kupuje - z nawiazka
    zwrocila sie oplata za ubezpieczenie na 2-3 lata na przod...
    Karta BPHu PremiumClub - nie musze normalnej nosic - a jakies znizki i
    puntky zawsze sa - ostatnio radiobudzik odebralem na statoilu ;) Akurat
    gadzet do budzenia rano. Jak to karta BPHu tez ma sporo znizek.

    Wszystko splacam w terminie. Karta embosowana potrzebna mi tez do placenia w
    necie. Jak mam miec debetowke wypukla - to wole KK, te 20 dni kredytu czesto
    ratuje mi plynnosc finansowa ;) (ale jak pisalem - zawsze splacam w
    terminie)

    > Ich sprawa jak wolą marnować pieniądze.

    Moze ich na to stac? Nie myslales o tym? ;)

    > Nie podam ci, bo nie korzystam z kredytów, ani linii kredytowych bo
    > nie muszę.
    > Jeżeli chcę coś kupić droższego, to negocjuję ze sklepem raty, albo
    > idę do innego sklepu. To sklep ma inters w tym, żeby mi coś sprzedać,
    > a nie ja, żeby w tym konkretnym sklepie coś kupić.

    A jak ktos nie ma ochoty negocjowac, jezdzic po sklepach i tak dalej? Bo nie
    ma czasu? A stac go na skredytowanie tego? Owszem moze miec kredyt w
    rachunku, ale jak znajdzie tanszy kredyt na karcie INGa na ten przyklad?

    Zadbaj o swoje pieniądze!